Gå till innehåll

SIW


kal

Recommended Posts

Det finns ju en Gratisvariant av SIW, men detta är Betalversionen av SIW, som i vanliga fall kostar 69 dollar,

som man kan ladda ner gratis på Giveaway of the Day , men bara i dag.

http://www.giveawayoftheday.com/siw/

Tack.

Är det här ett välkänt och välrenommérat program i sin gengre?

Just nu har det listat en hel drös av applikationer i min dator, närmare bestämt 40 stycken, som ska/bör uppdateras, vilket i normala fall Secunia brukar sköta om att kolla upp åt mig. Det medföljande programmet "RegistryBooster" som de rekomenderar att inkludera i SIW har hitills funnit 214 fel med HÖG skadenivå vilket får iallafall mig att dra åt öronen en aning med tanke på att nätet innehåller femtioelva tusen program som lovar mycket men förstör en bra bit av system..stycket ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

+1

Personligen använder jag den portabla versionen till att kolla upp vilken hårdvara som sitter i datorn och inget annat. Jag litar inte riktigt på program som ska tala om vad jag har för "problem".

Redigerad av odenxt
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Tack.

Är det här ett välkänt och välrenommérat program i sin gengre?

Just nu har det listat en hel drös av applikationer i min dator, närmare bestämt 40 stycken, som ska/bör uppdateras, vilket i normala fall Secunia brukar sköta om att kolla upp åt mig.

Det är inte SIW som utför detta... det är ett extraprogram (Software Informer) som man mycket lätt missar att "tacka nej" till vid installationen av SIW. Avinstallera skiten... liksom RegistryBooster!

Redigerad av e-son
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte SIW som utför detta... det är ett extraprogram (Software Informer) som man mycket lätt missar att "tacka nej" till vid installationen av SIW. Avinstallera skiten... liksom RegistryBooster!

Tack e-son!

Det var precis vad jag nästan önskade att någon som du skulle säga till mig!!! =o)

Då gör jag det omedelbums, med glädje! ..hann inte annat än scanna med programmen, gav dem aldrig chansen att utföra sina rensningskonster vilket jag känner mig nöjd med.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Det finns ju en Gratisvariant av SIW, men detta är Betalversionen av SIW, som i vanliga fall kostar 69 dollar,

som man kan ladda ner gratis på Giveaway of the Day , men bara i dag.

Tack, jag laddade ner den 26 mars. Trodde jag. :( Lyckades i stället få AdvancedSystemCare, som alltid är ett gratis program.

Från din länk, länkades man vidare till cnet.download och där blev jag "lurad" att hämta AdvancedSystemCare. Det stog DOWNLOAD med stora bokstäver, men tydligen var jag inte observant på att det var AdvancedSystemCare som jag hämtade.

Upptäckte detta nu på morgonen då jag skulle installera SIW.

Redigerad av Japanmannen
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...