Adrian_se Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 (edited) http://fixitcenter.s...soft.com/Portal Alla qfixar på ett ställe , mycket bra Microsoft !!! Edited April 16, 2010 by Adrian_se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 Bravo! Jag nålar fast denna! // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 Tack Adrian... den är given i länklistan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 Ett ihopklippt skärmskott av själva Fixit-center! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 Hej, Super bra! Istället för att snurra webben o globen runt efter lösningar! Tack för den! Mvh Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gebe Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 Det här programmet kan användas av fler versioner av Windows än just W7. Tråden borde därför ligga under Program enligt min mening. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 Det här programmet kan användas av fler versioner av Windows än just W7. Tråden borde därför ligga under Program enligt min mening. Du har faktiskt rätt... tråden flyttad! // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 Helt suveränt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted January 27 Share Posted January 27 On 2010-04-16 at 10:25, Manneman sade: Bravo! Jag nålar fast denna! // Manneman Eftersom Fixitcenter inte längre finns kvar tar jag bort nålen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts