Cecilia Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 En hälsning från Jens: Hej. I denna tråd önskar vi varandra trevlig midsommar..!!! Så nu börjar jag, TREVLIG MIDSOMMAR..!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 Hej, trevlig Midsommar! (Finns en tråd till! ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stim Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 Fattar inte, var det midsommar igår eller är det idag det är det? Har posten stängt idag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cynthia Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 Fattar inte, var det midsommar igår eller är det idag det är det? Har posten stängt idag? Redan tullat av flaskorna? Posten och även postgubben är lediga i dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stim Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 Redan tullat av flaskorna? Hehe, nej, men gjorde det igår och var halvsnurrig idag ändå Tänkte på postutdelningen men märkte nu att de inte kom idag. Väntade igår också. Väntar på post jag trodde skulle kommit senast denna vecka. Kommer kanske nästa vecka då. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 Trevlig midsommar! Själv har jag just kommit in efter en kvällspromenad i Beijing. Varmt och stilla, och mörkt. Det mörknar tidigt och fort här. Vet inte riktigt hur varmt det är ute, men inne är det nu (kl. 21:47) 29°. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbear Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 Hälsningar från Alingsåstrakten med lite regntunga skyar. Dagen har varit varm och det är badvänligt i vattnet. Glad midsommar på er och titta inte för mycket på fotboll! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts