Pusher Posted July 8, 2010 Share Posted July 8, 2010 Lånar tråden en snabbis. Nån som vet om det går att bränna om mp3-filer till vanliga audiofiler med imgburn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted July 8, 2010 Share Posted July 8, 2010 Nej, det går inte! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pusher Posted July 8, 2010 Author Share Posted July 8, 2010 Otroligt tråkigt. Om den funktionen skulle finnas så skulle imgburn mer eller mindre vara komplett! Hoppas dom fixar det längre fram. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted July 8, 2010 Share Posted July 8, 2010 Jag hade fel... det går tydligen! Verkar dock inte vara det enklaste programmet för just det ändamålet. Kanske testar någon dag bara för skoj skull... http://forum.imgburn.com/index.php?showtopic=5555 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pusher Posted July 8, 2010 Author Share Posted July 8, 2010 Kanske inte så krångligt fast man tycker ju att det borde finnas smidigare alternativ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cynthia Posted July 8, 2010 Share Posted July 8, 2010 Inte speciellt krångligt i mitt tycke. Ladda/dra in in mp3 filerna och tryck på en knapp och bränn den till en cd. Hur mycket enklare kan det bli? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pusher Posted July 9, 2010 Author Share Posted July 9, 2010 Såg värre ut på beskrivning än vad jag trodde. Ska testa imorn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts