PCGuiden Posted July 11, 2010 Share Posted July 11, 2010 Som var populär i slutet av 90 talet Du har utgjort en förbjuden åtgärd... någon som sett den på senare tid? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted July 11, 2010 Share Posted July 11, 2010 Hehe... du saknar den? Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted July 11, 2010 Share Posted July 11, 2010 Ska det inte vara "Du har utfört en förbjuden åtgärd" vilket är en viss skillnad? Nej det har jag inte sätt på länge och jag saknar då inte det heller. Däremot tyckte jag Amigas "Guru Meditation" eller Ataris "bomber" var lite charmiga på sin tid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted July 11, 2010 Author Share Posted July 11, 2010 Skit samma men ni verkar ju veta vad jag är ute efter ändå Men tusan man har ju inte sett den på evigheter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted July 11, 2010 Share Posted July 11, 2010 Är det den här du menar...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted July 11, 2010 Author Share Posted July 11, 2010 Inte riktigt men den var bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts