asdfg Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 Hej Min hemsidan, Foto För Alla, har nu fått en helt ny design. Jag skulle vilja veta vad ni tycker? http://www.fotoforalla.se/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 Den är klockren, ser bekant ut på något vis Kanske denna tävling (fototävling) är något för din community? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
asdfg Posted July 15, 2010 Author Share Posted July 15, 2010 Den är klockren, ser bekant ut på något vis Kanske denna tävling (fototävling) är något för din community? Visst ser den lite bekant ut Jag ska tipsa om fototävlingen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 Jag retar mig på extremt stor text som gör att rubriker hamnar på 3-4 rader. Ha hellre en zoomknapp för närsynta. Men annars såg det ju trevligt ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
asdfg Posted July 16, 2010 Author Share Posted July 16, 2010 Jag retar mig på extremt stor text som gör att rubriker hamnar på 3-4 rader. Ha hellre en zoomknapp för närsynta. Men annars såg det ju trevligt ut. Jo tyvärr så blir det så, det är något man ser på de flesta nyhetssajter och när jag i det här fallet har så lite plats för rubrikerna så får dom bli på flera rader. Men jag försöker att hålla mig till max 2 rader. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted July 16, 2010 Share Posted July 16, 2010 Men varför ska texten tvunget vara så extremt stor då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
asdfg Posted July 16, 2010 Author Share Posted July 16, 2010 Men varför ska texten tvunget vara så extremt stor då? Rubriker brukar vara stora så att man lätt kan se dom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
asdfg Posted July 16, 2010 Author Share Posted July 16, 2010 Om ni vill tycka till om Foto För Alla och ha chans att vinna priser så annordnar Foto För Alla just en sådan tävling här: http://www.fotoforalla.se/forum/viewtopic.php?f=26&t=51 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stim Posted July 17, 2010 Share Posted July 17, 2010 (edited) Håller med om rubrikerna är lite stora. Storleken i sig kan fungera om du försöker kortar ner så mycket som möjligt. Till exempel kan LED-panel som också fungerar som kamerablixt LED-panel som kamerablixt Nu är det snart dags för planket i GBG Dags för planket i GBG Leica uppdaterar programvaran i M8 & M8.2 Leica uppdaterar M8 & M8.2 Osv osv, korta ner så mycket som möjligt om du upprepar i beskrivningen nedanför själva rubrikerna. Själv hade jag vägrat ha rubriker på fler än en rad och även dragit ner något på själva storleken. Edited July 17, 2010 by Stim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
asdfg Posted July 17, 2010 Author Share Posted July 17, 2010 Håller med om rubrikerna är lite stora. Storleken i sig kan fungera om du försöker kortar ner så mycket som möjligt. Till exempel kan LED-panel som också fungerar som kamerablixt LED-panel som kamerablixt Nu är det snart dags för planket i GBG Dags för planket i GBG Leica uppdaterar programvaran i M8 & M8.2 Leica uppdaterar M8 & M8.2 Osv osv, korta ner så mycket som möjligt om du upprepar i beskrivningen nedanför själva rubrikerna. Själv hade jag vägrat ha rubriker på fler än en rad och även dragit ner något på själva storleken. Då får jag ta och fixa det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts