margrehte Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 Min HP-skrivare kom upp med en updateruta när jag var ute på nätet,senare kollade jag tillförlitlighetsverktyget och såg då att väldigt många program inklusive Comodo hade omkonfigurerats,tyckte detta inte var lämpligt då det gjorts i samband med HP uppdateringen varvid jag gjorde systemåterställning.Nu när jag skulle ut på nätet så var det nästan omöjligt surfa varvid jag gick in på verktyg/hantera tillägg och inaktiverade 3 som hade med HP att göra,nu funkar det att surfa.FRÅGA ?: Är det normalt med omkonfigurationer när skrivare uppdateras ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarru Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 Systemåterställning ställer till med vissa problem.. Man löser ett problem,, och får problem med ett annat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 Min HP-skrivare kom upp med en updateruta när jag var ute på nätet,senare kollade jag tillförlitlighetsverktyget och såg då att väldigt många program inklusive Comodo hade omkonfigurerats,tyckte detta inte var lämpligt då det gjorts i samband med HP uppdateringen varvid jag gjorde systemåterställning.Nu när jag skulle ut på nätet så var det nästan omöjligt surfa varvid jag gick in på verktyg/hantera tillägg och inaktiverade 3 som hade med HP att göra,nu funkar det att surfa.FRÅGA ?: Är det normalt med omkonfigurationer när skrivare uppdateras ? Beror ju väldigt mycket på vad du menar med omkonfigureringar. Comodo kanske behövde ändra någon inställning för att fortsätta tillåta HP-programmet. Det är rätt vanligt att det i program för skrivare ingår tillägg. HP har väl ett tillägg som ska göra det lätt att göra utskrifter av webbsidor där man kan välja vilka delar av sidan man vill ha med, t ex inga bilder eller bara en fin bild. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 Tråden flyttad till en lämpligare kategori! // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts