Lasse B Posted August 4, 2010 Share Posted August 4, 2010 (edited) Fråga. Har en HP Laserjet P1005. Måste ha en ny toner till den. Såg på Inkclub att det fanns både orginal och en som dom kallade för kompatibel toner. Enligt dom funkar den kompatibla perfekt. Det skiljer nu rätt mycket i pris på orginal och en kompatibel. Är det någon som har testat den kompatibla, och funkar den i så fall bra ?? Lasse B Edited August 9, 2010 by Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted August 4, 2010 Share Posted August 4, 2010 Har handlat massor av kompatibla toners därifrån och har inte haft några problem. Å andra sidan har jag nog aldrig köpt en original toner så har inget att jämföra med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted August 4, 2010 Author Share Posted August 4, 2010 Det verkar bra. Onoff tar bla för orginal ca: 800:- Inkclub får jag betala för en kompatibel 460:- LB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zita Posted August 4, 2010 Share Posted August 4, 2010 kolla in på www.nordicink.se , billig och snabba leveranser Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted August 4, 2010 Share Posted August 4, 2010 Köpte kompatibla 1 gång och efter det aldrig mer allt blev rosa... bara orginal numera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted August 4, 2010 Author Share Posted August 4, 2010 Nu är det en svartvit toner, så jag hoppas att det inte blir rosa. LB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted August 4, 2010 Share Posted August 4, 2010 Ska man vara riktigt petig så är det förhoppningsvis bara svart i tonern, varken vitt eller rosa. Kan tillägga att jag bara har erfarenhet av svarta toners. Kan nog vara känsligare när det gäller färg då resultatet blir knasigt när den blandar om inte alla delfärger är exakt rätt i förhållande till varandra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted August 4, 2010 Share Posted August 4, 2010 Aldrig handlat ifrån men billig var den iaf http://www.polkapig.se/cb435a-hp-35a-toner-svart-p-512.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted August 5, 2010 Share Posted August 5, 2010 Har flyttat tråden till en lämpligare kategori... // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts