Gå till innehåll

Internet Explorer 9 Beta buggar


si3rra

Recommended Posts

Tänkte att vi kunde försöka oss på att göra en samling av sidor som inte riktigt vill som normalt med ny ie9 betan :)

Hjälp gärna varandra och prova de olika sidorna och se om vi kan bekräfta felet, eller om det kan vara något fel på den egna datorn.

Tänkte att jag börjar,

Windows 7 x64, Flash 10.2, Internet Explorer 9 beta x32.

http://welcome.hp.com/country/se/sv/support.html - Texen är oläsligt liten

http://www.wighsnews.se/nyheter.php - Kraschar webbläsaren/fliken

Administratör, flytta gärna tråden om den passar bättre i betaforumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inga specifika sidor men när man kollar bland sina uppdaterade feeds så blir det ibland bara ett tomt fönster, feedsen dyker inte upp, lika så innehåller dom man ser bilder syns inte alltid hela bilderna. omstart av IE löser problemet.

Windows 7 x64, Flash 10.2, Internet Explorer 9 beta x32.

Redigerad av tobias84
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns en sida Valpejl som där har en test... som visar resultatet i ett stapeldiagram med ie8 och i ie9 kommer staplarna ovanpå varandra.

En annan bugg är att i ie9 ska man kunna fästa websidor till aktivitetsfältet "Pin to taskbar", men den funktionen får ie9 att krasha.

Jag kör win 7x64 och ie9 beta x64 (antar jag) med flash x64

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns en sida Valpejl som där har en test... som visar resultatet i ett stapeldiagram med ie8 och i ie9 kommer staplarna ovanpå varandra.

En annan bugg är att i ie9 ska man kunna fästa websidor till aktivitetsfältet "Pin to taskbar", men den funktionen får ie9 att krasha.

Jag kör win 7x64 och ie9 beta x64 (antar jag) med flash x64

Är det någon speciell sida du försöker "pinna"? (du tar tag i ikonen i adressfältet och drar den ner till taskbaren eller hur?

Detta fungerar hos mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...