stefan683 Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 Har förmodligen pillrat på ngnting så jag har en tom spalt till höger om välkomstskärmen på skrivbordet.Går inte att ställa om med anpassad/kontrollpanelen eller auto på bildskärmen. Har dessutom blivit med irriterande skuggor som liksom drar sig åt höger under alla ikoner,menyer text osv.Nvidia kortet är uppgraderat till senaste drivare och blir ingen skillnad med gamla drivare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 Du har inte en digitalkamera eller mobilkamera så du kan ta en bild och posta här? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 Har förmodligen pillrat på ngnting så jag har en tom spalt till höger om välkomstskärmen på skrivbordet.Går inte att ställa om med anpassad/kontrollpanelen eller auto på bildskärmen. Har dessutom blivit med irriterande skuggor som liksom drar sig åt höger under alla ikoner,menyer text osv.Nvidia kortet är uppgraderat till senaste drivare och blir ingen skillnad med gamla drivare. Hur länge har det varit så här? Om det bara är några enstaka dagar kan man ju pröva med en systemåterställning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan683 Posted September 19, 2010 Author Share Posted September 19, 2010 Hur länge har det varit så här? Om det bara är några enstaka dagar kan man ju pröva med en systemåterställning. Löst med systemåterställning men nu startar datorn om när jag kör filmklipp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 Kan du komma ihåg något du installerad, uppdaterade eller avinstallerade något under de dagar som gått efter tidpunkten du återställde till? Man kan ju ångra att man har gjort en systemåterställning, om du tycker att det blev värre av den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts