cheeta3a Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Vi får aldrig glömma att kämpa i det stora som lilla för FRED och FRIHET! Nu i Juletider blir det en stor "grej" av det men jag vill att vi känner likadant hela året! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 En av värdens största människor! Snyggt arbete! // manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 En av värdens största människor! Snyggt arbete! Kan inte hitta några uppgifter om hur stor han var... men mannen var faktiskt vad som i dag kallas rasist! ...för övrigt kan man bara hålla med trådskaparen...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 :lol: ... jo, men lite så är det faktiskt. Han hade en vision som är lika aktuell idag som då... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Jag hade lite sådana tankar/känslor för ett par månader sedan också, tyvärr var det inte så många som delade dem då. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Jag hade lite sådana tankar/känslor för ett par månader sedan också, tyvärr var det inte så många som delade dem då. Har jag missat något? Edit: du tänker på Valet 2010? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Edit: du tänker på Valet 2010? Korrekt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts