Gå till innehåll

Nätverkskabel till PS3 och Canaldigitalbox


Recommended Posts

Funderar på att dra nätverkskabel till PS3 och Kanaldigitalbox. Finns det någon vinning med att dra separata kablar hela vägen jämfört med att dra en kabel och sen Patch-kontakt för att dela upp till enheterna. Kan bli aktuellt att även koppla in Laptop-dator.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det beror såklart på vad man har för behov men nä det behöver inte kosta så mycket. Du kanske inte bör välja de allra billigaste dock, i viss mån får man nog vad man betalar för.

Här är lite att välja på, http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=398&o=lokal_rank#prodlista

Redigerad av Nicklas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beroende på vilken färg på switchen du köper... en lite isoleringstejp kan ju funka? Eller en modell som inte blinkar?

Jag skojar inte gällande tejpen... jag har en hemmabio där förstärkaren lyser ruskigt mycket från On/Off knappen. När man ligger i soffan i ett speciellt läge så är det som rena laserpekaren i ögat. Jag tog lite av dotterns svarta nagellack och målade över den. Blev inte helt svart utan man ser fortfarande att den lyser. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skojar inte gällande tejpen... jag har en hemmabio där förstärkaren lyser ruskigt mycket från On/Off knappen. När man ligger i soffan i ett speciellt läge så är det som rena laserpekaren i ögat. Jag tog lite av dotterns svarta nagellack och målade över den. Blev inte helt svart utan man ser fortfarande att den lyser.

Har tänkt tanken med tejp om man inte hittar någon med lite eller inget blink.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...