Gå till innehåll

Microsoft Windows 7 Ultima 64 bitars Engelsk version


Cacke

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Var kan man köpa det och ladda ner det Lagligt så man kan få det på direkten? Ett giltigt windows för min kusin sa att det ska gå. vill ha skivan på usb minne så den inte kan repas.

Microsoft Windows 7 Ultima 64 bitars Engelsk version OEM

Redigerad av Cacke
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Jag beställde det från Click eller något sånt.

Min nya fråga är varför försvinner java med mera från webläsaren från gång till gång?

Har internet explorer 9 som jag tänkte kolla film och göra seriösa saker som internetbanken och annat men det går inte! För allt är oinställt fast jag ställt in allt förra gången.

DET ÄR ett äkta windows 7 ultima 64 bit engelsk version som jag pröjsade 1668 kr!!!

Är IE9 inställd på att sopa igen spåren efter mig?

Javan och hela rubbet.

Har Opera 9 för mindre seriös surfing.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Behöver dock hjälp med att hitta drivrutiner för mitt soundblaster för när jag installerade windows 7 blev det epigt ljud.

länka gärna... det gick inte att köra autoupdate och jag är osäker på vad det är jag har för kort, i windows xp var det bra ljud.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har Comodo Firewall och Avast Antivirus BÅDA är gratis versioner.

Förmaterade, installerade windows 7, uppdaterade de men ännu ska jag skicka ut ett mail med 1 enda länk.

Om mitt konto är kapat och jag byter lösenord... hjälper de?

Vågar man använda swedbanks ekort program ens? eller internetbanken med lösenord?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men ännu ska jag skicka ut ett mail med 1 enda länk.
? Förstår inte
Om mitt konto är kapat och jag byter lösenord... hjälper de?
Det brukar det göra. Om du har hotmail bör du byta så kallad hemlig fråga också.
Vågar man använda swedbanks ekort program ens? eller internetbanken med lösenord?
Om du just har formaterat C: och installerat Windows mm på nytt så är det väldigt låg sannolikhet för att datorn är infekterad och därmed ska det ju inte vara något risk att använda ekort eller internetbank.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska fortfarande skicka ut ett mail med en länk i fast det inte är jag som gör det, har rensat alla mina adresser som jag hade i hotmail men varje gång jag skriver 1 mail så verkar det sparas på nytt?

Varför måste jag byta hemlig fråga för jag minns mitt lösenord. Har bytt lösenordet idag. Vet inte om det hjälper.

ok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du att det skickas mejl med din avsändaradress till dina kontakter "av sig själv"?

Varför måste jag byta hemlig fråga för jag minns mitt lösenord. Har bytt lösenordet idag.
Om något kom över ditt förra lösenord och därmed kunde logga in på ditt hotmail så kunde de se din hemliga fråga och svaret till den. Nu när du har bytt lösenord kan de använda den hemliga frågan för att återigen komma in på din hotmail.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...