Gå till innehåll

Sony Ericsson -- Android - Flash Player ?


Nilsson

Recommended Posts

hej någon som kan hjälpa mig att hitta flash player för min mobil Sony Ericsson -- Android ,

letat lite på google men hittar ingen direkt nedladning för Flash Player.

Om någon är snäll och kan hjälpa mig med det.

tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Flash for android.zip

Packa upp den och lägg apk-filen på minneskortet och installera med en filhanterare.

ok tack, men hur gör jag nu då? skickar jag det till min mobil tele och installerar eller måste jag extrahera filerna i datorn innan jag skickar de till min mobil ?

Fabriksprogramvara 2.1-update1

när jag sökte på uppdateringar så kom det fram att jag har den senaste uppdateringar.

Och jag försökte hämta Flash Player från en annan hemsida och efter den hämtat färdigt så stog det: "Analysfel" Det uppstod ett problem när paketet analyserades.

tack

Redigerad av Nilsson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Packa upp den och lägg apk-filen på minneskortet och installera med en filhanterare

Precis så... för över filen till din telefon via kabel eller bluetooth. En *.apk-fil är detsamma som en *.exe-fil i en dator. Den ska inte packas upp utan installeras, vilket den gör om man klickar på den. Apk-filen ligger inne i RAR-filen jag bifogade.

Precis som Nicklas skriver så måste du ha Andriod 2.2 eller nyare. Har du de senaste uppdateringarna så finns det helt enkelt inte Android 2.2 eller högre till din telefon. Ska du ha det får du ha en rootad telefon med en sk Custom Rom inlagd i telefonen. Vilken telefon har du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis så... för över filen till din telefon via kabel eller bluetooth. En *.apk-fil är detsamma som en *.exe-fil i en dator. Den ska inte packas upp utan installeras, vilket den gör om man klickar på den. Apk-filen ligger inne i RAR-filen jag bifogade.

Precis som Nicklas skriver så måste du ha Andriod 2.2 eller nyare. Har du de senaste uppdateringarna så finns det helt enkelt inte Android 2.2 eller högre till din telefon. Ska du ha det får du ha en rootad telefon med en sk Custom Rom inlagd i telefonen. Vilken telefon har du?

Sony Ericsson Xperia X10 mini pro

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...