Gå till innehåll

Spara favoriter fungerar inte.


Pc-gubbe

Recommended Posts

Att spara web-sidor i favoriter har slutat fungera. Jag har prövat att reducera antalet favoriter (om utrymmet är begränsat) men det har inte hjälpt.

Antagligen är det någon inställning som behövs, men jag hittar den inte. Är det någon vänlig person som vet hur man löser mitt problem, vänligen hör av er. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om vi säger så här för att förenkla lite: vad är det som inte fungerar? Vad jag tror så kan du alltså inte spara en webbsidesadress som favorit längre?

  • Vad händer om du på en sida trycker CTRL+D ??? Får du upp en dialogruta där du får välja var du vill spara din hemsideslänk eller inte?
  • Vad händer om du klickar på stjärnan med pil på? (till vänster på webbläsaren) Får du upp en dialogruta osv....då?
  • Hur gör du för att spara en webbsida som favorit?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag får upp dialogrutan, lika som när jag trycker sjärna och knappen " Lägg till i favoriter". Det ser helt OK ut när jag sparar (har gjort det många ggr. förut) men, sidan finns inte sparad under favoriter när jag i efterhand kollar.

Jag sparar normalt med att -trycka sjärna, -trycka "Lägg till i favoriter", -välja mapp och trycka knappen "Lägg till"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...