Gå till innehåll

Synka Outlook med en Sony Ericsson Xperia X10 Mini Pro


CGD

Recommended Posts

Min något äldre Sony Ericsson gick bra att synka med Outlook kalendern. Men går det med den nyare Xperia X10 Mini Pro?

Jag har installerat programmet "Sony Ericsson PC Companion 2.0" men det verkar bara vilja ha med Google att göra.

Jag måste också fråga om Appar. Måste jag ha ett Google mejl konto för att kunna få även en gratis app att fungera?

Jag har redan ett Google Accounts som är knutet till en hotmail adress men det tycks inte accepteras.

Någon som kan ge lite vägledning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MyPhoneExplorer fixar synk med Outlook.

Installera på din dator och hämta appen i Market.

För att du ska kunna synka måste du välja att aktivera USB-felsökning i telefonen. Appar -> Utveckling -> USB-felsökning.

Det går inte att synka med Outlook utan ett tredjeparts program.

Redigerad av Japanmannen
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mini pro går att synka med outlook helt klart, Uppdatera programvaran och se till att alla drivisar är installerade. Det sjuka med android är att man måste ha ett google konto för att kunna använda vissa appar och market. Jag kastade min Galaxy mini och köpte en bättre beg W715 som fungerar klockrent. Har som inget behov av ständig uppkoppling och alla dessa appar till höger och vänster.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MyPhoneExplorer fixar synk med Outlook.

Installera på din dator och hämta appen i Market.

För att du ska kunna synka måste du välja att aktivera USB-felsökning i telefonen. Appar -> Utveckling -> USB-felsökning.

Det går inte att synka med Outlook utan ett tredjeparts program.

Vilket tredjepartsporgram syftar du på då? Min kompis har en Xperia Mini Pro som hon synkar med outlook 2010. Vi installerade PC Companion (senaste version) och det programmet hittade telefonen direkt. Allt annat är nonsens.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min äldre telefon synkade Outlook kalendern direkt via kabel med telefonen men med den här nya så efterfrågas ett Google konto. Jag har ett Google konto som fungerar bra i datorn men det godtas inte nu. Kan det bero på att mitt nuvarande Google konto är knutet till ett Hotmailkonto?

När jag kör PC Companion så tycks telefonen hittas utan problem men när jag kör Synv Zone så tar det stopp och "Felaktiga uppgifter. Kontrollera användarnamn och lösenord."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...