Nilsson Posted September 24, 2012 Share Posted September 24, 2012 Hejsan, har två hårddiskar - den ena är på 200 gb och den andra är på 205 gb, Nu vill jag ta 50 gb från C och lägga till det på hårddisken D: Hur gör jag det på ett snabbt och enkelt sätt ? - enkel och bra program ? mvh. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marion Posted September 24, 2012 Share Posted September 24, 2012 Hejsan, har två hårddiskar - den ena är på 200 gb och den andra är på 205 gb, Nu vill jag ta 50 gb från C och lägga till det på hårddisken D: Hur gör jag det på ett snabbt och enkelt sätt ? - enkel och bra program ? mvh. Diskar? Du menar partioner väl? Om du kör vista/win7 så kan du flexa dessa i diskhanteran i windows Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilsson Posted September 24, 2012 Author Share Posted September 24, 2012 Diskar? Du menar partioner väl? Om du kör vista/win7 så kan du flexa dessa i diskhanteran i windows ja jag menar partioner, men det verkar inte gå på windows diskhanteran, och jag har prövat Partition Magic men den delar bara upp hårddisken den lägger inte till från C till D - så som jag vill ha det . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted September 25, 2012 Share Posted September 25, 2012 Diskhanteraren kan vara grinig när det gäller att förminska C. Prova Easeus Partition Master. Den gör jobbet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dellen Posted October 13, 2012 Share Posted October 13, 2012 ja jag menar partioner, men det verkar inte gå på windows diskhanteran, och jag har prövat Partition Magic men den delar bara upp hårddisken den lägger inte till från C till D - så som jag vill ha det . Hej, ladda ner Easeus partion master 9.1.1 Free den är bra.jag har annvänt den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts