Gå till innehåll

Gratis brännarprogram


DAson

Recommended Posts

Dem två ovanstående programmen har jag redan. ImgBurn är väldigt bra om man ska bränna imagefiler till CD eller DVD. CDBurnerXP har jag aldrig provat. Har alltid använt Ashampoo Burning Studio till olika ändamål. Neros såkallade Nero BurnLite är inget att ha det krävs en fullversion för att kunna bränna till CD eller DVD. Kanske har fel.

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag menar är att Ashampoo Burning Studio är bra om man ska bränna Backup CD eller DVD.och Mp3 CD eller DVD-skivor likaså Musik CD. Aschampoo duger nästan till allt eftersom den är gratis det finns ju en betalversion av den om jag inte har fel. ImgBurn är bra att bränna imagefiler till CD eller DVD. Ska prova CDBurnerXP och se om den blir nån favorit. Det är bra med olika program. ImgBurn kan även skapa imagefiler med.

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Registrera dig hos Ashampoo (använd din skräpmail!) så kommer du att bli bombarderad av olika ebjudanden.

Bland denna störtflod brukar det komma ett erbjudande att uppgradera ditt Burning Studio för en hyfsat billig peng.

Då är det iofs inte gratis som var din inledande fråga men man får ett kompetent program värt pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle ladda hem Ashampoo från sidan du länkar till men kom inte långt mitt antivirusskydd stoppade nedladdningen. Toolbaren Conduit gillar den inte, finns det inga andra alternativ utan dess toolbar?

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
  • 1 månad senare...

Har slängt ut Aschampoo Burning Studio och använder CDBurnerXP som är den bästa gratis brännarprogrammet. ImgBurn använder om jag bränner eller skapar ISO.

 

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...