Gå till innehåll

Galaxy S3 Android 4.4


Venoms

Recommended Posts

post-2660-0-70037000-1385906546_thumb.pn

Telefonen fungerar bra

 

Om telefonen fryser och startar om, avinstallera Samsung Apps och Facebook. Den har inte startat om eller frusit sedan jag avinstallerade dessa.

 

Jag har: Temasek Cm11 och Kernel.. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1797109

 

 

 

OBS!! Detta gäller ENDAST Galaxy S3 i länken ovan och kräver att telefonen är rootad och har CWM touch (den senaste) installerad.

 

Det finns custom roms till väldigt många telefonmodeller, fast man ska vara medveten om att om telefonen slutar att fungera så gäller inga garantier och att flera av dessa custom roms gör att du tappar ditt original IMEI nummer.

 

 

 

 

Redigerad av Venoms
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu bör det kanske understrykas att detta INTE är någon officiell uppdatering som man får via Kies eller Samsung. och inget som man bör prova på om man inte anser sig som en avancerad användare. Problem kan uppstå, telefonen kan bli obrukbar, och påverka garantin på enheten.

Redigerad av si3rra
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad f*n då, får man den här uppdateringen till Samsung Galaxy Trend också ?

den som kostar bara 1000- tusen kr.

 

 

 

Nej nej nej...Absolut inte... Den som Venoms länkar till är INTE den officiella utan kräver root och en hel del kunskap för att "installera". Vet man inte vad man gör så är det lika bra att låta bli. Ska du göra detsamma på din (lägga in en ROM som inte är original) så måste den dessutom vara gjord för just din telefon.

 

Jag tog en titt på XDA och hittade inte mycket för Galaxy Trend... Jag hittade root, men inte mycket mer

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...