Gå till innehåll

Problem med skapande av Hemgrupp


Gå till lösning Löst av Space,

Recommended Posts

Har skapat en hemgrupp i min stationära dator med Windows 7. I den bärbara datorn med Windows 8.1 ser jag den skapade hemgruppen. Efter att jag skrivit in lösenordet för hemgruppen i den bärbara datorn, så söker den en stund. Men kan inte hitta hemgruppen. Var är det som saknas i installationen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har skapat en hemgrupp i min stationära dator med Windows 7. I den bärbara datorn med Windows 8.1 ser jag den skapade hemgruppen. Efter att jag skrivit in lösenordet för hemgruppen i den bärbara datorn, så söker den en stund. Men kan inte hitta hemgruppen. Var är det som saknas i installationen?

 

Hem grupp är nåt påfund som MS skapat extra för att underlätta, jag tycker inte det gör det, 

uppenbarligen inte du heller, dela ut dina grejer som man alltid gjort istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hem grupp är nåt påfund som MS skapat extra för att underlätta, jag tycker inte det gör det, 

uppenbarligen inte du heller, dela ut dina grejer som man alltid gjort istället.

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...