alex_m Posted June 29, 2014 Report Share Posted June 29, 2014 Jag kan varken skicka eller ta emot mms när telefonen är i 4g (Comviq,lumia 625) Får jag ett mms när telefon använder 4g står det bara "mediainehåll i det här meddelandet" den misslyckas att ladda ner mediainehåll när jag klickar på länken. Att skicka mms går heller inte. _ _ _ Slår jag över telefonen till endast 3g upphör problemen Kan detta vara ett tillfälligt problem, jag är ganska säker på att det fungerat förr, någon annan med liknande problem på comviq/tele2 nät? MVH alex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted June 29, 2014 Report Share Posted June 29, 2014 (edited) Jag har det motsatta problemet på min Android och det är något som uppkommit de senaste veckorna, får jag MMS kan jag inte hämta dem förens efter flera timmar, och skicka MMS så står dem bara "i kö för att skickas" och sedan misslyckas på 3g, men på 4g fungerar det bättre, och detta är med just Tele2/Comviq. Edited June 29, 2014 by si3rra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts