Belsebub Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 Jag har speedfan som mäter av mina två hårddiskar. Vad bör temp. inte överstiga vad är en bra temp. så lågt som möjligt? mina hårdiskar ligger i snitt på 38 grader är det för högt? Brukar aldrig överstiga 41 grader. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 Hej Beror på diskarna...vilken sort, prestanda etc, jag tycker att det verkar vara bra... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aok Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 mmm, säger som Venoms, det är hel lungt om det är "moderna" diskar. Du kan ju börja fundera på att göra nått om de får en konstant temp på 50c eller högre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted April 21, 2006 Author Share Posted April 21, 2006 Ok, diskarna är ganska nya. Då vet jag ungefär hur det ska vara Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts