Gå till innehåll

problem med utforskaren,igen


shysstkille

Recommended Posts

 

Hej

Har återigen problem med utforskaren att den lägger av,jag har ominstallerat windows men det hjälpte inte länge,ngn som har någon lösning eller kan denna kanske funka "

 Windows Repair 2.9.1"?

 

 

Utforskaren kraschar en stund efter installation?

Jag hade bytt disken, utan å blinka. När "vässentliga" filer hamnar på skadade sektorer, blir det så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utforskaren kraschar en stund efter installation?

Jag hade bytt disken, utan å blinka. När "vässentliga" filer hamnar på skadade sektorer, blir det så.

Kan disken bara paja då?,på windows 8 hade jag inte det problemet!

Redigerad av shysstkille
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du ominstallerade Windows men direkt efter första uppstarten som kraschar den? eller har du hunnit installera några program eller drivrutiner innan den började krångla igen?

Vad står det i Loggboken att det är för fel? (kontrollpanelen, administrationsverktyg)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du ominstallerade Windows men direkt efter första uppstarten som kraschar den? eller har du hunnit installera några program eller drivrutiner innan den började krångla igen?

Vad står det i Loggboken att det är för fel? (kontrollpanelen, administrationsverktyg)

Hej

nej den kraschar inte efter första uppstarten utan det är efter jag har installerat några program och drivrutiner,så här står det i felloggen:

 

- System
    - Provider
      [ Name] Application Error
    - EventID 1000
      [ Qualifiers] 0
      Level 2       Task 100       Keywords 0x80000000000000     - TimeCreated
      [ SystemTime] 2014-09-27T07:21:01.000000000Z
      EventRecordID 3543       Channel Application       Computer Peter-Dator       Security
- EventData
      Explorer.EXE       6.1.7601.17567       4d672ee4       avgsysa.dll       15.0.0.5315       539eba68       c0000005       00000000000589cd       5d0       01cfda23111e71fd       C:\Windows\Explorer.EXE       C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2015\avgsysa.dll       d4e3dfee-4616-11e4-9cac-50e549c9b788
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...