lellec56 Posted March 12, 2016 Posted March 12, 2016 Hej. Har gjort en uppgradering från Win 7 till Win 10 på min laptop men nu kommer det upp ett felmeddelande vid uppstart om att det saknas en dll modul. Det som står är följande.... C:\users\owner\appdata\local\conduit\backgroundcontainer\backgroundcontainer.dll Går inte att hitta den angivna modulen Hur får man bort detta meddelande? Quote
Solution Nicklas Posted March 12, 2016 Solution Posted March 12, 2016 Denna kanske kan vara till hjälp. Jag förstår inte riktigt varför han menar att man inte ska ta bort hela objektet utan bara den extra parametern, jag hade tagit bort alltihop. Jag tar inget som helst ansvar för om detta ställer till något, det var bara en länk jag hittade. Quote
Cecilia Posted March 13, 2016 Posted March 13, 2016 Conduit ingår i en del reklamprogram och Malwarebytes Anti-Malware (MBAM) och AdwCleaner är två bra och gratis program för att få bort reklamprogram. AdwCleaner av Xplode: https://toolslib.net/downloads/viewdownload/1-adwcleaner/ Quote
lellec56 Posted March 13, 2016 Author Posted March 13, 2016 Tack för hjälpen ska testa detta senare Quote
lellec56 Posted March 17, 2016 Author Posted March 17, 2016 följde det som Nicklas tipsade om och det fungerade. Tack Quote
Recommended Posts