Gå till innehåll

Uppgradera till Windows 10 Creators Update NU


Manneman

Recommended Posts

Många har säkert redan läst det och kanske t o m uppgraderat till Creators Update... men för de som missat det så kommer lösningen här:

Windows 10 Creators Update släpps 11 april 2017. Därefter kommer det att slussas ut via Windows Update de kommande 4 månaderna. Vem som står på tur vet jag inte, men jag läste att det har med datorns ålder och annat att göra. Vill du få uppdateringen NU och inte vill köra via Windows Insider så kan man utnyttja Windows Uppgraderingsassistent. Ladda hem verktyget och börja uppgradera. Fungerar, som vanligt, som en normal uppdatering.

https://support.microsoft.com/sv-se/help/3159635/windows-10-update-assistant

// Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Windows 10 uppdateras ju kontinuerligt och blir bara bättre och bättre efterhand. Creators Update är dock nog ett större lyft än vad Anniversary Update var förra året. 

En del nyheter under huven, en del visuellt och en del nya program/appar. Spelläget ska vara bra... har inte testat det ännu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Så du har Creators Update installerade på dina Windows 10 datorer På tal om Game Mode i Windows 10 

 

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Har provat Spelläget i Windows 10 Creators Update märkte en rejäl förändring på lite mer krävande spelen jag har lite bättre flyt innan Creators Update. Har märkt att det finns två olika Paint den vanliga Paint och nya Paint 3D och teman som numera hämtas ned via Store m.m.

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
  • 3 månader senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...