Gå till innehåll

Var finns Bluetooth?


-64

Recommended Posts

Min sambo blev förärad med en trådlös hörlur (2 lurar). Något kinafabrikat. Den skall fungera med Bluetooth, sägs det. Vi har lyckats ladda lurarna med en minimal USB-sladd, så "ström" finns. Men var finns det någon Bluetooth i datorn t.ex. 

Jag har det i mobiltelefonen och bilen men där fungerar det så att telefonens kommunikation går till bilens informationssystem och hörs i bilens högtalare. Jag kan ringa och ta emot telefonsamtal utan att behöva vidröra eller läsa på telefonen.

Men om vi nu t.ex vill höra musik från YouTube i dom trådlösa lurarna från datorn, hur gör vi då? Och vad mer kan man höra i dessa lurar?

HP Laptop 19" Win 10. Kanske 6 - 7 år gammal? Sambon har en I-Pad ungefär lika gammal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för erat engagemang! Men det löste sig själv på ett drastiskt sätt. En av hörlurarna föll isär i två bitar. (Kinaskräp som jag antydde tidigare) Så det var ett mycket kort nöje.

DAson: HP-laptopen är en Pavilion.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...