Gå till innehåll

Razer Mini mikrofon


Recommended Posts

Hej

 

Köpte en mikrofon till grabben i julklapp men tycker den är lite dålig för han får ha den så nära för att det ska höras ordentligt.

Vi har skruvat upp volymen där det behövs men det hjälper inte mycket.

Någon med samma upplevelse eller tips på andra inställningar eller så som kan förbättra upplevelsen för hans vänner som ska höra honom?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska ha ha den när han spelar? Om så, rekommenderar jag ett headset istället med högtalare och mic. 

Som du har nu så krävs det en betydligt bättre mic än vad Razer har för att det ska bli kvalitet av det hela. 

Allt beror ju på hur sakerna ska användas och till vad naturligtvis

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

On 2021-12-26 at 12:33, Venoms sade:

Ska ha ha den när han spelar? Om så, rekommenderar jag ett headset istället med högtalare och mic. 

Som du har nu så krävs det en betydligt bättre mic än vad Razer har för att det ska bli kvalitet av det hela. 

Allt beror ju på hur sakerna ska användas och till vad naturligtvis

Jo det är när han spelar och han har redan ett headset med mick men tyckte väl det såg proffsigare ut med en fristående mick. :)

Då förstår jag, pga av okunskap slängde jag 650:- i sjön, fast han är nöjd så då får jag väl också vara det... :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...