Gå till innehåll

Saknar signaturer


Hanna O
Gå till lösning Löst av mbgtmari,

Recommended Posts

Jag saknar möjligheten att kunna infoga en signtur i sina inlägg som följer med i alla inlägg som man skriver. Om inte crewet för det här forumet vill erbjuda en sådan möjlighet får jag väl acceptera det, men jag tycker att det är tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Lösning
Postad (redigerade)

Hur har du gjort? Jag vill inte ha någon signatur men om jag skulle vilja ha det skulle jag göra så här:

1. Logga in

1207319864_AoWhgstupptillhger.png.ac194af04ca085e4cb4cb1b78627b39c.png

2. Du ser då din avatar högst upp till höger. Klicka på utvidgningspilen till höger om din avatar.

1479311999_AoWAccountSettings.png.120dd1f4d5b8e42c4d2ac495c127f284.png

3. Då får du upp Inställningar/Settings 4. Klicka på Account Settings (Jag har suddat ut min email-adress)

223882851_AoWutvidgningspilSettingsSignature.png.d4443ae678c4fe28a261badc55c13357.png

5. Klicka på Signature.

892034098_AoWSignaturerestrictions.thumb.png.af7b6a2c303218b9e381493c97c897e4.png

6. Då får du upp Signaturrestriktionerna
Restriktionerna för hur signaturen får se ut står också här:
https://www.alltomwindows.se/guidelines/  "1. Signaturerna får inte innehålla politisk reklam eller annonsering och ingen text som strider mot forumreglerna i övrigt.
2. Signaturen eller avataren får inte innehålla material som av andra kan uppfattas som stötande.
3. Maximal tillåten höjd på signaturen är fem rader med text.
4. Animerade signaturer tillåts inte."

Redigerad av mbgtmari
  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 timmar sedan, mbgtmari sade:

Hur har du gjort? Jag vill inte ha någon signatur men om jag skulle vilja ha det skulle jag göra så här:

1. Logga in

1207319864_AoWhgstupptillhger.png.ac194af04ca085e4cb4cb1b78627b39c.png

2. Du ser då din avatar högst upp till höger. Klicka på utvidgningspilen till höger om din avatar.

1479311999_AoWAccountSettings.png.120dd1f4d5b8e42c4d2ac495c127f284.png

3. Då får du upp Inställningar/Settings 4. Klicka på Account Settings (Jag har suddat ut min email-adress)

223882851_AoWutvidgningspilSettingsSignature.png.d4443ae678c4fe28a261badc55c13357.png

5. Klicka på Signature.

892034098_AoWSignaturerestrictions.thumb.png.af7b6a2c303218b9e381493c97c897e4.png

6. Då får du upp Signaturrestriktionerna
Restriktionerna för hur signaturen får se ut står också här:
https://www.alltomwindows.se/guidelines/  "1. Signaturerna får inte innehålla politisk reklam eller annonsering och ingen text som strider mot forumreglerna i övrigt.
2. Signaturen eller avataren får inte innehålla material som av andra kan uppfattas som stötande.
3. Maximal tillåten höjd på signaturen är fem rader med text.
4. Animerade signaturer tillåts inte."

Hurra! Nu syns min signatur! Så glad jag blir! Tack så mycket! 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 timmar sedan, Hanna O sade:

Hurra! Nu syns min signatur! Så glad jag blir! Tack så mycket! 

Vad syftar signaturen till? Alltså din, vad betyder det?

"Mycket lat" vad då? Pet head (med mellanslag) översätts av google *) till "husdjurshuvud"

 

*) Ja, jag vet @mbgtmari;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

34 minuter sedan, Mikael63 sade:

Vad syftar signaturen till? Alltså din, vad betyder det?

"Mycket lat" vad då? Pet head (med mellanslag) översätts av google *) till "husdjurshuvud"

 

*) Ja, jag vet @mbgtmari;)

Se
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=pethead

https://www.petshopboys-forum.com/viewtopic.php?t=31424

  • Thanks 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
10 timmar sedan, Mikael63 sade:

Vad syftar signaturen till? Alltså din, vad betyder det?

"Mycket lat" vad då? Pet head (med mellanslag) översätts av google *) till "husdjurshuvud"

 

*) Ja, jag vet @mbgtmari;)

Det är en gammal signatur som har fått hänga med sedan gammalt. Jag hängde på ett forum som handlade om Pet Shop Boys. På det fprumet hade de sådan rankingskyltar som syftade till hur mycket som man postade. Den första titelln som man fick var just Very Lazy Pethead, men sedn blev det bättre och bättre beroende på hur mycket som man postade.      

Boys13.jpg

Redigerad av Hanna O
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...