Dag Erlandsson Posted September 10 Author Share Posted September 10 37 minuter sedan, Dag Erlandsson sade: Jag öppnade filmappen och kör på från Setup_Driver.cmd netathr10x.inf hade inte valet ”installera” Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted September 11 Share Posted September 11 Låter som att du inte har packat upp den nedladdade zip-filen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael63 Posted September 11 Share Posted September 11 29 minuter sedan, Cecilia sade: Låter som att du inte har packat upp den nedladdade zip-filen. Nej precis, det är skillnad på att med Utforskaren; 1. Öppna en zip-fil för att se dess innehåll och kunna öppna en (1) fil 2. Extrahera en zip-fil 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dag Erlandsson Posted September 12 Author Share Posted September 12 Jag bifogar en bild. Lyckas inte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael63 Posted September 12 Share Posted September 12 (edited) Där ser det ut som om du öppnat zip-filen och sedan högerklickat på den mapp som finns i den? Om du högerklickar på zip-filen? Alternativt välj 7-Zip > där i listan du visar. Edited September 12 by Mikael63 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dag Erlandsson Posted September 12 Author Share Posted September 12 Jag lyckas inte. Verkar även som om Windows 11 defender ställer till problem. Så jag lämnar in den imorgon och återkommer. Denna gång klarade jag inte av uppgiften 🙄 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dag Erlandsson Posted September 14 Author Share Posted September 14 (edited) Nu har den kommit tillbaka från Elgiganten och inget fel hittat. Dom har haft datorn uppkopplad mot youtube i 40 minuter utan avbrott. Apple som testat telefonen på distans/fjärr och menar att det inte är telefonen. Då återstår operatören. Så tänker att om jag beställer ett surfkort/datakort av dom och kopplar in det i min oanvända Rauter. Om det då visar sig att det fungerar, så har man kommit en bit på vägen. Operatören menar att det kan bara fel i hårdvaran på iPhone? iPhone menade att det är fel på datorn eller hos operatören. Operatören i sin tur menar att hade felet kommit från dom, så skulle man, även haft problem med internet på telefonen, vilket jag inte har. Men kan det vara troligt att det ändå är hårdvaran på telefonen som är problemet? Edited September 14 by Dag Erlandsson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts