pajen Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 Går det att ta bort outlook som standard program. Det vill säga att inte just det programmet startar om man trycker på en maillänk på Internet? Är det möjligt? Lite klurig fråga kanske.. Må gott i värmen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 Allt är möjligt, men du måste ju ha ett standardprogram för e-post, vilket vill du ändra till? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sepe Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 Hejsan! Jag har undrat samma sak.... Jag skulle vilja länka till Gmail alltid, om det går. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobban70 Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 Det funkar för mig att använda detta program . Fast du måste ha firefox för att det skall funka... http://www.longfocus.com/firefox/gmanager/ Bobban70 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted July 7, 2006 Share Posted July 7, 2006 Hej Om du använder "Gmail Notifyer" kan du bara fylla i en ruta för att använda Gmail som din standard epost. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajen Posted July 10, 2006 Author Share Posted July 10, 2006 Vet ni hur man ändrar till exempel Mozilla istället? :- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted July 10, 2006 Share Posted July 10, 2006 Vet ni hur man ändrar till exempel Mozilla istället? :- Hej Via "Ange programåtkomst och standardprogram". Oftast finns den som direkt åtkomst via Start>Program Finns den inte så kolla i Kontrollpanelen Lägg Till /ta bort program > "Ange programåtkomst och standardprogram" (till vänster) > Anpassa > fäll ner "dubbelpilen" Nu är den här funktionen något buggig just nu eftersom alla program vill vara "standard" Men det brukar ge sig efter lite bockande och startande av program. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts