Adad Postad Februari 3, 2023 Dela Postad Februari 3, 2023 Får följande besked vid start av E-post uppdatera lösenord för det här kontot Går in och uppdaterar lösenordet och sparar det. Men samma besked får jag vid nystart av E-post konton trots att jag uppdatera lösenordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
_.M Postad Februari 3, 2023 Dela Postad Februari 3, 2023 Är det outlook, gmail eller något annan e-post leverantör du använder? Har du aktiverat två-faktor autentisering? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Cecilia Postad Februari 3, 2023 Dela Postad Februari 3, 2023 Vilken Windows-version använder du? Kan appen hämta nya mejl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
mbgtmari Postad Februari 3, 2023 Dela Postad Februari 3, 2023 Adad använder nog E-postappen i Windows 10. https://www.alltomwindows.se/topic/33305-e-post/ 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Adad Postad Februari 3, 2023 Författare Dela Postad Februari 3, 2023 Använder gmail och outlook . Windows version är nr 10. Appen hämtar mailen men får upp Men kommer in fastän den begär att jag ska skriva in lösenordet genom att bara trycka på respektive mailkonto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Adad Postad Februari 3, 2023 Författare Dela Postad Februari 3, 2023 (redigerade) bilden kom ej med på första inlägget Redigerad Februari 3, 2023 av Adad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Cecilia Postad Februari 3, 2023 Dela Postad Februari 3, 2023 Om du har aktiverat 2-faktorautentisering på kontona så behöver du nog hämta nya applösenord på respektive webbmejl. Om inte så kan det hjälpa att just aktivera det. Se första inlägget som är daterat December 18 2020 på sidan https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/windows-10-email-app-keep-asking-me-to-re-enter-my/72ba1b09-95c6-46f9-a708-07af84552b02. Om det inte hjälper kolla de andra inläggen för tips. Se om https://support.microsoft.com/sv-se/office/dina-kontoinställningar-är-inaktuella-i-e-post-eller-kalender-för-windows-10-4484de9e-66b2-46a9-8459-6ca1fcc110b4 hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Lösning Adad Postad Februari 6, 2023 Författare Lösning Dela Postad Februari 6, 2023 Löste problemet genom att ta bort dem och ominstallerade dem . Annars tack Cecillia för ditt tips. 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Recommended Posts
Delta i dialogen
Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.