ChristerE Posted October 29, 2023 Posted October 29, 2023 ... och inte bara bildligt här. Båda inläggen är postade mellan kl 02 och 03 i natt som var, innan klockan ställdes tillbaka en timme (jo, jag vet att det var före kl 03, första gången den var 03, för mitt inlägg i alla fall). Verkar som forumet fått hicka efter omställningen, i alla fall för dessa två inlägg. Dessutom har "minuter sedan"/"timmar sedan" ändrat sig fram och tillbaka under dagen. Nu innan jag hann posta så hade det blivit kortare tid som gått sedan nattens inlägg postades. Quote
_.M Posted October 30, 2023 Posted October 30, 2023 Och det är sånt som händer när man håller på med dumheter som normaltid och sommartid. Ännu en ursäkt att sluta med dumheterna. Quote
Cecilia Posted October 30, 2023 Posted October 30, 2023 Dessutom om det är från sidan All aktivitet och du har klickat på någon text för att uppdatera sidan så ändrar ju inte webbläsaren hela sidan utan lägger ju bara till nya inlägg utan att ändra tidsstämplar mm för gamla och då kan det ju se väldigt tokigt ut. Quote
Recommended Posts