Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Fick ett mail från Microsoft runt 17 januari att min Microsoft Office 355  business standard är förnyad . Kan dock inte se någon faktura och heller ingen dragning. Tar det längre tid ibland? Jag utökade till standard förra året vid denna tiden vilket Microsoft hjälpte mig med. Brukar ha per år. Jag har inte ändrat något kring betalning vad jag vet. 

Redigerad av Olle35
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, Olle35 sade:

Fick ett mail från Microsoft runt 17 januari att min Microsoft Office 355  business standard är förnyad . Kan dock inte se någon faktura och heller ingen dragning.

Har du loggat in till ditt Microsoft-konto och där kollat orderhistoriken? För mitt Microsoft 365 Personal finns senaste betalningen med där, och de tidigare ("årsbetalningar" som snart är dags att förnya).
 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
48 minuter sedan, ChristerE sade:

Har du loggat in till ditt Microsoft-konto och där kollat orderhistoriken? För mitt Microsoft 365 Personal finns senaste betalningen med där, och de tidigare ("årsbetalningar" som snart är dags att förnya).
 

Ja loggat in. Ser som sagt ingen faktura och ingen dragning ännu. Man brukar få mail att fakturan finns. Fått för mig det brukar komma rätt kort tid efter mailet där det står det är förnyat. Antagligen på gång och i slutet av månaden som nämnts, 

Redigerad av Olle35
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...