Gå till innehåll

Recommended Posts

Hej. Jag har office 2000 pro (24 år gammalt).

Fick problem när jag installerade Windows 10 från win 7. det går inte att spara word dkument eller exel, ja går och går, det sparas i anteckningar vilket resulterar i att det blir väldigt konstigt, med en massa konstiga tecken både före och efter.

Skriver jag ett protokoll tex. så visst texten finns där, men det är ihopskrivet,och ser inte alls ut som det jag sparade.

Men det värsta är att allting som jag skrivit i word, alltså när jag hade win.7 och som följde med när jag install. win.10 har också ändrats

Till anteckningar.

Min fråga är: går det att göra något åt det här.

Jag provade att skriva under "Word pad" och döm om min förvåning när det sparade som "word dkument"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Mikael63,det blev lite missförstånd, jag kollade aldrig ditt svar.

Jag trodde ingen hade svarat,eftersom det inte kom nåt på telefon, förut kom det automatiskt.

Jag har i alla fall provat dina råd och nu är de fixat,så tack än en gång

GQ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, Gunnar Qvist sade:

Jag trodde ingen hade svarat,eftersom det inte kom nåt på telefon, förut kom det automatiskt.

Du följer inte den här tråden och inte den som Mikael länkade till och det är anledningen till att du inte har fått något mejl när någon har svarat. Du behöver ändra dina inställningar för när du ska följa trådar och få mejl och det gör du på sidan https://www.alltomwindows.se/notifications/options/ under rubriken Generellt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 timmar sedan, Cecilia sade:

Du följer inte den här tråden och inte den som Mikael länkade till och det är anledningen till att du inte har fått något mejl när någon har svarat. Du behöver ändra dina inställningar för när du ska följa trådar och få mejl och det gör du på sidan https://www.alltomwindows.se/notifications/options/ under rubriken Generellt.

@Gunnar Qvist ser att du börjat följa den här tråden, så jag skriver i den också och hänvisar till mitt inlägg i din ursprungliga om Word. Se Mikaels länk tidigare idag.

(Så går det ju alltid att besöka forumet då och då för att kolla nya inlägg.)

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...