Gå till innehåll

skanna de konto man inte använder i windows 10 pro 64 bit engelsk


Recommended Posts

kan jag skanna windows 10 pro 64 bit eng användar konto som jag inte är inloggad på för plötligt kom jag inte in i de

malware bytes och sen tänkte jag installera norton delxe 360 som jag fick med mus & tangentbord

hur startarman safemode och normal mode?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, Cacke sade:

kan jag skanna windows 10 pro 64 bit eng användar konto som jag inte är inloggad på för plötligt kom jag inte in i de

malware bytes och sen tänkte jag installera norton delxe 360 som jag fick med mus & tangentbord

hur startarman safemode och normal mode?

Vill du skanna de konton du har i datorn med Malwarebytes är det bara att starta skanningen och välja full skanning. Malwarebytes skannar allt.

Här kan du se hur du startar datorn i Felsäkert Läge:

https://support.microsoft.com/sv-se/windows/starta-datorn-i-felsäkert-läge-i-windows-92c27cff-db89-8644-1ce4-b3e5e56fe234#WindowsVersion=Windows_10

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack!

Gratis version av Roboform tog slut. Vilket program kan spara namn, lösenord, webb adress och gärna skapa namn och lösenord om de behövs? helst gratis men jag kan köpa ett program om den kan de och tex spara i min onedrive 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag använder Keepass i datorn samt Keepass2Android i plattan och mobilen. De två är kompatibla med varandra och gratis (open source). Man får själv konfigurera att lagringen ska ske i en fil som synkas mot en fildelningstjänst och jag har då Dropbox men det går lika bra att välja OneDrive. Programmen kan skapa nya säkra lösenord och man kan spara vad man vill även sånt som inte har med webbsidor att göra.

https://keepass.info/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...