mad_cow Posted January 21, 2007 Share Posted January 21, 2007 Hej! Har problem med att firefox inte sparar några inloggningsuppgifter samt lösenord när jag loggar in på sidor. Förut (med XP) kunde jag logga in på en sida och sedan välja "kom ihåg mig" och sedan var man inloggad nästa gång man besökte den sidan, men så är inte fallet nu. Jag är inte såinsatt i ämnet, men jag har en aning om att det beror på cookies. Är det några fler som har samma problem? Kör Vista Buisness med nyaste firefox (2.0.0.1) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted January 21, 2007 Share Posted January 21, 2007 Har samma problem men har xp Home ibland så fastnar det men oftast inte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_cow Posted January 21, 2007 Author Share Posted January 21, 2007 Ok, så det är alltså en bugg i firefox och inte i Vista eller?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted January 21, 2007 Share Posted January 21, 2007 Har haft det problemet själv. Testa med fel lösenord först och skriv in det rätta i rutan som kommer upp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted January 21, 2007 Share Posted January 21, 2007 Verkar vara firefox bug Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir_N Posted January 21, 2007 Share Posted January 21, 2007 Hej! Jag vet inget om Vista och ev. PW-problem, men Firefox har ju inbyggd lösenordshantering! Läs hjälptexten, där står allt! http://www.alltomxp.se/forum/index.php?top...g16831#msg16831 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokar86a Posted January 23, 2007 Share Posted January 23, 2007 Det brukar jag använda och det funkar bra för mig. Den fyller i lösonordet själv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vulfgar Posted January 23, 2007 Share Posted January 23, 2007 jag har aldrig haft några problem med foxen och lösenord, men jag använder ju inte heller vista. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts