Gå till innehåll

java


grab

Recommended Posts

Hej.jag har problem med java,,det visar sig at jag har nyaste versionen av java när jag installerade och gjort bekräftelse  på installationen.Jag har kollat Internet Options och där är kryssad.Mera ingen aning,,vad skulle man kunna göra???har Win XP Meida Center och installerat JRE 1.5.0_11.Men när ska jag på vissa internet sidor då blir det bara ett kryss .Har IE7.Snälla..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.jag har problem med java,,det visar sig at jag har nyaste versionen av java när jag installerade och gjort bekräftelse  på installationen.Jag har kollat Internet Options och där är kryssad.Mera ingen aning,,vad skulle man kunna göra???har Win XP Meida Center och installerat JRE 1.5.0_11.Men när ska jag på vissa internet sidor då blir det bara ett kryss .Har IE7.Snälla..
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det inte så Venoms, att inställningarna blir som man hade i 6:an, när man uppgraderar till IE7, jag har noga gått igenom detta och så verkar det vara hos mig, när det gäller inställningar som fanns i 6:an. Det nya som finns i IE7 får man ju naturligtvis göra sina egna förändringar på, men normalt så skall det ju funka utan dom problem som grab har fått. Fast å andra sidan så kanske Media Center skiljer sig från XP när det gäller hanterigen av java.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, det ska vara så att det följer 6:ans inställningar. Men då ska ie7 konfigureras vid installationen automatiskt annars blir det fel.

För min egen del så avinstallerade jag 6:an innan installation av ie7 så problemen har aldrig uppstått hos mig.

För att vara säker så ska du nog gå igenom Secunia software inspector

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...