Gå till innehåll

Vad menas med det här???


Mange_86

Recommended Posts

Gäst Malou

Hej Mange_86!

Skall se om jag kan hjälpa dig en bit på vägen  ;)

"This disc contains a "UDF" file system and requires an operating system

that supports the ISO-13346 "UDF" file system specification."

Den säger att operativsystemet inte kan läsa CD/DVD

Har du hämtat hem och installerat alla säkerhetsuppdateringar till ditt Windows System m.m

Eventuellt så kan du behöva hämta hem och installera drivrutiner till DVD-spelaren om det finns några.

Lägger med en länk som är väl värd att läsa

http://support.microsoft.com/kb/817357/sv

MVH/Malou

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Mange_86!

Skall se om jag kan hjälpa dig en bit på vägen  ;)

"This disc contains a "UDF" file system and requires an operating system

that supports the ISO-13346 "UDF" file system specification."

Den säger att operativsystemet inte kan läsa CD/DVD

Har du hämtat hem och installerat alla säkerhetsuppdateringar till ditt Windows System m.m

Eventuellt så kan du behöva hämta hem och installera drivrutiner till DVD-spelaren om det finns några.

Lägger med en länk som är väl värd att läsa

http://support.microsoft.com/kb/817357/sv

MVH/Malou

Tjena Malou

Skall se om jag lyckas lösa dett på något sätt,

Åter kommer!

Tackar för hjälpen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Malou

Hej Mange_86 !

Uppdaterade alla drivrutiner jag kunde hitta men det var tyvärr inget som hjälpte... Obeslutsam

Ok.

Har detta eventuellt någonting med något cd-spel att göra som du startar från cd/dvd-läsaren?

Eller får du upp detta meddelande oavsett?

MVH/Malou

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej något sånt beror det inte på har inga spel eller liknande som laddar från Någon Läsare...

Men Rak på sak Har en Gratis version om man säger så, som jag tanka hem av vista och det är den jag försöker packa upp men då får jag bara fram denna Textfil! inget annat

Har aldrig varit med om följande fel förut...

??? Mvh Magnus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Malou

Hej Mange_86!

Nej något sånt beror det inte på har inga spel eller liknande som laddar från Någon Läsare...

Ok ville bara höra mig för om så var fallet.

Men Rak på sak Har en Gratis version om man säger så, som jag tanka hem av vista och det är den jag försöker packa upp men då får jag bara fram denna Textfil! inget annat

Finns det gratisversion av Vista (det har jag aldrig hört talas om tidigare) ???

MVH/Malou

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

UDF= Universal Disc Format...

Kommer detta upp när du packar upp filen? Vista kommer i ISO format och ska brännas som det är...

Är det så att det är ett RC1 eller RC2 eller rent av den fulla versionen?... nåja, det är iaf felpackat. Be avsändaren packa om det igen... eller varför inte köpa ett eget?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Mange_86!

Nej något sånt beror det inte på har inga spel eller liknande som laddar från Någon Läsare...

Ok ville bara höra mig för om så var fallet.

Men Rak på sak Har en Gratis version om man säger så, som jag tanka hem av vista och det är den jag försöker packa upp men då får jag bara fram denna Textfil! inget annat

Finns det gratisversion av Vista (det har jag aldrig hört talas om tidigare) ???

MVH/Malou

Ingen gratis version pirat version menar jag... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

UDF= Universal Disc Format...

Kommer detta upp när du packar upp filen? Vista kommer i ISO format och ska brännas som det är...

Är det så att det är ett RC1 eller RC2 eller rent av den fulla versionen?... nåja, det är iaf felpackat. Be avsändaren packa om det igen... eller varför inte köpa ett eget?

Det är den fulla version Av vista ultimate, Konstigt det har ju fungerat för alla andra vekar det som Det står att det är ISO format... Filen skall vara 4,6gb ungefär men det enda som kommer fram är textfilen efter uppakningen...

Skulle gärna köpa en egen full version men när man är arbetslös och har 4500kr i månaden är det lite svårt tyvärr!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle gärna köpa en egen full version men när man är arbetslös och har 4500kr i månaden är det lite svårt tyvärr!

Jag undrar vad du ska med Vista till, har du inget OS på datorn nu? Det finns fria alternativ om du inte har råd att köpa.  ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle gärna köpa en egen full version men när man är arbetslös och har 4500kr i månaden är det lite svårt tyvärr!

Jag undrar vad du ska med Vista till, har du inget OS på datorn nu? Det finns fria alternativ om du inte har råd att köpa.  ;)

Kul att pröva känns lite gammalt med Xp vet du! Ja jag har både xp pro och xp media center i orginal version så vist har jag operativsystem....  ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till Malou!

Det vet du väl Malou att det som inte finns att få gratis på vanligt sätt finns gratis Internet Jag tänker bara inte tala om var det finns. Men en stor hjälp har man av Google så mycket kan jag säga. Så länge Googles får hålla på, så lär inte nerladdning av upphovskyddat material kunna stoppas. Googles själva är inte enbart skyldiga, men dom hjälper till att sprida länkarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Malou

Till Herr OlleBull!

Det vet du väl Malou  att det som inte finns att få gratis på vanligt sätt finns gratis  på Internet Jag tänker bara inte tala om var det finns.

Säger du det  :o

Tänk att detta hade jag INGEN aning om, Vilken tur att du talade om detta för mig  ;D

Google använder jag varje dag (men i ett helt annat syfte)  ;)

MVH/Malou

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till Herr OlleBull!
Det vet du väl Malou  att det som inte finns att få gratis på vanligt sätt finns gratis  på Internet Jag tänker bara inte tala om var det finns.

Säger du det  :o

Tänk att detta hade jag INGEN aning om, Vilken tur att du talade om detta för mig  ;D

Google använder jag varje dag (men i ett helt annat syfte)  ;)

MVH/Malou

Hahaha!  ;D ;D ;D LMFAO

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

UDF= Universal Disc Format...

Kommer detta upp när du packar upp filen? Vista kommer i ISO format och ska brännas som det är...

Är det så att det är ett RC1 eller RC2 eller rent av den fulla versionen?... nåja, det är iaf felpackat. Be avsändaren packa om det igen... eller varför inte köpa ett eget?

Det är den fulla version Av vista ultimate, Konstigt det har ju fungerat för alla andra vekar det som Det står att det är ISO format... Filen skall vara 4,6gb ungefär men det enda som kommer fram är textfilen efter uppakningen...

Skulle gärna köpa en egen full version men när man är arbetslös och har 4500kr i månaden är det lite svårt tyvärr!

Du ska INTE packa upp en .iso fil... du bränner den direkt i tex ImBurn....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vissa operativsystem klarar inte av att läsa vista skivan och då kommer denna textfil upp som talar om det.

/Clas

Bränner man .isofilen direkt på skiva och sen bootar på den så får man INTE detta meddelande. Hur du än vrider på det... har man en dvdbrännare och/eller spelare så kan du åtminstånde boota på Vista-skivan på de flesta system utan att man får felmeddelande om UDF. Om man däremot börjar packa upp .isofilen i t e x XP så håller jag med ditt inlägg.

Tycker ändå ursprungsfrågan har utvecklats så pass illa att den nu strider mot forumets regler om olaglig programvara...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

UDF= Universal Disc Format...

Kommer detta upp när du packar upp filen? Vista kommer i ISO format och ska brännas som det är...

Är det så att det är ett RC1 eller RC2 eller rent av den fulla versionen?... nåja, det är iaf felpackat. Be avsändaren packa om det igen... eller varför inte köpa ett eget?

Det är den fulla version Av vista ultimate, Konstigt det har ju fungerat för alla andra vekar det som Det står att det är ISO format... Filen skall vara 4,6gb ungefär men det enda som kommer fram är textfilen efter uppakningen...

Skulle gärna köpa en egen full version men när man är arbetslös och har 4500kr i månaden är det lite svårt tyvärr!

Då innebär det att du får upp detta felmeddelande i ditt brännarprogram?... du ska ju bränna .iso-filen direkt utan att packa upp den... Bortser härefter vad din .iso-fil innehåller för att slippa bli utkastad från forumet.

Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...