Gå till innehåll

Vista & Utforskaren


Adnerzzon

Recommended Posts

  • 5 månader senare...
Har du hittat lösning på detta för den slutar fungera för mig med i parti och minut när jag ska flytta filer. Måste starta om utforskaren. Lösningar?

Ja, nu var det ju ett tag sedan denna tråden skapades.

Det har ju kommit en del uppdateringar, numera har jag inte det problemet längre.

Nu så är det i stället Internet Explorer som krashar ibland.

/Anderzzon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, jag såg att det var ett tag sedan men jag har fått problemet mera på senare tid. Nu händer det jämt när jag öppnar en mapp som innehåller DVD video filer. Dessutom så kraschar COM-surrogate i parti och minut med.  :-

Jag börjar misstänka att uppbyte till Vista var ett stort misstag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det är något som det faktiskt är. Har aldrig sett en blåskärm eller att det totaltlåst sig. Så den biten funkar i varje fall och tur det för den används ofta.  ;)

Haha, det är ju bra att den biten funkar bra iallafall.

Var alltid störd på Xp när det totalfrös och har hoppats rätt mycket på Vista.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, jag såg att det var ett tag sedan men jag har fått problemet mera på senare tid. Nu händer det jämt när jag öppnar en mapp som innehåller DVD video filer. Dessutom så kraschar COM-surrogate i parti och minut med.  :-

Jag börjar misstänka att uppbyte till Vista var ett stort misstag.

Kika på ett av stenis gamla inlägg:

http://www.alltomxp.se/forum/index.php?top...g32572#msg32572

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, jag såg att det var ett tag sedan men jag har fått problemet mera på senare tid. Nu händer det jämt när jag öppnar en mapp som innehåller DVD video filer. Dessutom så kraschar COM-surrogate i parti och minut med.  :-

Jag börjar misstänka att uppbyte till Vista var ett stort misstag.

Det där  "COM-surrogate" känner jag igen oxå. Men numera lyser det problemet med sin frånvaro i varje fall.

Och jag har inte dirket gjort något. Förutom att ha alla senaste drivrutiner för allt och kollat Winupdate ofta.

"COM-surrogate" visade sig i början, men är som bortblåst idag.

/Anderzzon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Både utforskaren som slutar att fungera direkt man öppnar en mapp med dvd filer i samt COM surrogate problemet hela tiden. Läste någonstans att Nero kan vara problemet. Har senaste versionen men kan det vara den ändå? Någon som haft problemet och tagit bort Nero och det har löst sig?  ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...