Gå till innehåll

Hej har försökt ladda ner IE 7 men får hela tiden upp en....


Akilles007

Recommended Posts

Det borde ju funka om ditt Windows är äkta. Du kan ju pröva med att rensa bort Cookisar å Temporära Filer eller köra städning med CCleaner vilket gör samma sak, men som sagt, det borde funka ändå. Visserligen händer det att någon får problem, trots ett Genuint Windows, men det hände bara i början när Microsoft började med valideringen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gjorde så här för att fixa ie-7, jag gick in i HKEY _CLASSES _ROOT application

höger klickade jag på application så väljer du behörighet administratörer

klicka du

på fullständig behörighet och läsa skall vara i bockade sen verkställ och ok

sen stängde jag av ativirus programet bitdefender helt sen gick det att ladda ner ie-7 från

Microsoft Update så enkelt var det bra va eller : ) m.v.h. rti o Glad Påsk till alla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gjorde så här för att fixa ie-7, jag gick in i HKEY _CLASSES _ROOT application

höger klickade jag på application så väljer du behörighet administratörer

klicka du

på fullständig behörighet och läsa skall vara i bockade sen verkställ och ok

sen stängde jag av ativirus programet bitdefender helt sen gick det att ladda ner ie-7 från

Microsoft Update så enkelt var det bra va eller : ) m.v.h. rti o Glad Påsk till alla.

Han kan väll ladda ner den,men han får bara felmeddelande :S

Har du provat med alla metoder på :

http://support.microsoft.com/kb/917925

Hör av dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Vilket antivirusprogram använder Du dig av?

Kanske det som är spärren?

Hade sjäv vissa problem under en kort tid när jag körde med Panda Platinum IS 2006 med uppdateringar/uppgraderingar från MS.

Löste sig efter avstämning med PCM.

Kör fortfarande med Panda och har uppgraderat till ver 2007.

Mina problem löste sig med en av- och nyinstallation av Pandan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Akilles007!

Eftersom systemåterställningen är korrupt så kan det ju vara nåt annat också som pajat. Dom råd som finns på länkarna är ju ganska avancerade. Är det inte lättare nu att installera om Windows först nu och sen om det inte funkar hela systemet.

Du kan ju ha fibblat med registret och glömt.

Som normalanvändare skall man inte behöva ändra i registret, men av de som huserar här på forumet, så är nog inte de flesta det.

Jag har provat och installerat och tagit bort osv i VMware Workstation på en virtuell dator flera gånger, det är aldrig några problem, jo om man fösöker med ett oäkta Windows förstås, då går det inte. Då måste man fuska och då funkar det förstås.  ;D

Det har även hänt att Valideringen stoppats, men sedan ändrat sig och nerladdning funkat. Mycket knepigt, eller luras systemet, om man kucklar mycket fram och tillbaka.  ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...

hej alla

hehe asså är inte nån vän med data, ärligt talat blir jag helt snurrig av det ni säger.

men jag har norton antivirus 2007

sen spy sweeper

det stod att man skulle stänga av norton antivirus och nått i spy sweeper har gjort det men det funkar int ändå :(

har ju laddat ner IE7 det går galant men sen så dyker den där kbsifferskiten upp å lägger sig på dataskärmen efter man ska restarta datorn :/

ni kan gärna maila mig på akilles007@hotmail.com

för är inte så ofta inloggad här.

ha det. Tack för alla hjälp ni kommit med men som oerfaren och ej så kunnig inom data så blir man mer snurrig i bollen .

tjenis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...