CGD Posted April 22, 2007 Share Posted April 22, 2007 Jag sitter här med ett ex utav Nero 7 och skulle vilja göra en CD. Om jag sätter in den i en vanlig CD spelare skall musiken spelas och om jag sätter in den i en DVD eller dator så skall jag även komma åt videomaterial. CD skivor jag köpt har ju ibland denna funktion men går det att bränna en själv? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted April 22, 2007 Share Posted April 22, 2007 Det varett kul problem du har. Jag har inte funderat något över hur det ska gå till, men om du vill berätta lite om vad du ska ha på cd/dvd'n så kanske vi kan komma på en lösning åt dig...och alla andra som vill försöka sig på detta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CGD Posted May 27, 2007 Author Share Posted May 27, 2007 Jag har för mig att min dotter köpt vanliga musik CD i affären. De spelades som vanlig musik CD i musik CD spelaren. Men satte man in CD:n i datorn så fanns det då extramaterial tillgängligt. Här är mitt minne lite grumligt men jag har för mig att det här fans en musikvideo. Det är detta jag skulle vilja göra. En musk CD som beter sig som en vanlig musik CD ända tills du sätter in den i en DVD för då skulle det även finnas en video. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hampe Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 Finns ett alternativ i Nero för det, heter "skapa audio och data-CD". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts