awa81 Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 I XP kunde man bara klicka på start/run och sen skriva in explorer eller andra kommandon. Var hittar jag den funktionen i Vista? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fluorescent79 Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Antagligen trycker du på start, och skriver in ett kommando direkt i sökrutan. Ibland så får du fatt på det du vill. Du kan även trycka win+r på tangentbordet för att få fram kör-rutan. Eller högerklicka på start meny, välja egenskaper. Tryck på knappen.. anpassa (?) Där kan du välja om kör skall synas eller ej på start menyn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thingleaf Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Run ligger väl under "Tillbehör" om jag inte minns fel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Run ligger väl under "Tillbehör" om jag inte minns fel. Du mins helt rätt. Snabbaste åtkomst till KÖR är = Windowstangenten+R /Anderzzon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts