__087 Posted April 20, 2008 Posted April 20, 2008 Tjena! Jag har ett litet problem, jag satte lösenord och lösenordsskyddade ett word dokument men nu är det så att jag glömt bort vilket lösenord jag har valt. Går det att komma förbi det eller måste man knäcka lösenordet med t.ex "Bruce Force Attack"? Tack på förhand. // __087 Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Ämnet flyttat av stenis Quote
e-son Posted April 20, 2008 Posted April 20, 2008 Det måste nog till en "lösenordsknäckare"! Ta en titt på följande länk! http://www.elcomsoft.com/aopr.html Quote
__087 Posted April 20, 2008 Author Posted April 20, 2008 tyvärr så får jag inte fram något lösenord och ingen hashes som jag kan knäcka lösenordet till. Det svåraste är just att få fram en hashes sen löser sig allt vet du något bra sätt?? ja minns faktist inte > Quote
waxinator Posted July 3, 2008 Posted July 3, 2008 Jag tycker mig se ett mönster i alla dina olika frågor __087 De handlar mest om spion/keylocker program och förlorade/glömda lösenord till datorer och dokument. Spionerar du på frugan/flickvännen ? Quote
Guest Naturguiden Posted July 4, 2008 Posted July 4, 2008 Jag tycker mig se ett mönster i alla dina olika frågor __087 De handlar mest om spion/keylocker program och förlorade/glömda lösenord till datorer och dokument. Spionerar du på frugan/flickvännen ? Hmmm visste du inte att han är en hemlig Uber spion : Quote
Recommended Posts