rt-head Posted August 19, 2008 Share Posted August 19, 2008 har problem med innloggningssidan på IE 7 , varje gång jag klickar på internetikonen på skrivbordet försöker den logga in på nån msn sida som inte finns får upp nåt felsida från msn.........klickar jag däremot på hemsideikonen i övre hörnet på IE7 loggar den in till aktuell sida. men lite trist när man måste gå den vägen...... gått in på verktyg o ändrat till aktuell sida som jag vill ha.....men den gör lika ändå????? suck* hur blir jag av med problemet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted August 19, 2008 Share Posted August 19, 2008 Det är ett litet startside-error som blev om man installerat IE7 nyligen... har jag för mig att det var! Hur som helst så skall detta registerhacket rätta till felet! Tilverka själv med hjälp av koden, eller ladda ner den jag bifogar! Dubbelklicka på filen och godkänn ändringen! Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftInternet ExplorerMain] "RunOnceHasShown"=dword:00000001 "RunOnceComplete"=dword:00000001 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rt-head Posted August 19, 2008 Author Share Posted August 19, 2008 fixat med hjälpen......tack o bock Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted August 19, 2008 Share Posted August 19, 2008 Tack e-son för din hjälp det funkar nu Google som vanligt. Laddade ned filen och klickade på den och svarade ja på frågan o det gjorde jag. tack tack!! //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pTr Posted August 22, 2008 Share Posted August 22, 2008 Tackar så mycket för hjälpen Hade detta startside felet på en ny installerad dator och jag tänkte, vad i helv... jag har enbart varit på windows update och redan har datorn blivit hackad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wierd Posted August 22, 2008 Share Posted August 22, 2008 Man tackar å bockar för hjälpen det här höll på att göra mig galen Det funkade klockrent ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts