margrehte Posted December 3, 2008 Share Posted December 3, 2008 Har surfat runt efter ett usbminne då kompis lagt in foton på datorn och som jag vill rädda innan nästa krash. Har förstått att man kan få virus vid köp av fel minne + annat strul.SNÄLLA hjälp mej med råd om vilket usbminne jag bör köpa ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
göte Posted December 4, 2008 Share Posted December 4, 2008 Precis som med vanliga minne så är Kingstone ett säkert val - har haft mina i många år utan problem MVH Göte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted December 4, 2008 Share Posted December 4, 2008 Jag har 2st USB minnen. Sandisk och Micro Memory. Har väl haft dem båda lite över ett halvår. Jag tror det mer det beror på handhavandet när det gäller virus å sådant. /Anderzzon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
goranl Posted December 4, 2008 Share Posted December 4, 2008 Jag kör med ett gäng olika privat och i jobbet, några jag gillar är Corsair Flash Voyager 4 och 8 GB inte smutskänsliga samt tål maskintvätt . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margrehte Posted December 5, 2008 Author Share Posted December 5, 2008 Det var KINGSTONE jag var ute efter som jag läst är bra men när jag surfade runt nu efter minne lyckades jag inte hitta info,så bra att ha er nu när kärringens minne (jag) börjar svikta.Tack för era svar från m Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts