Venoms Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 Nu efter uppdateringarna de senaste dagarna har min W7:a blivigt olaglig Någon mer än jag som råkat ut för det fenomenet? Produktnyckeln är olaglig, och nu även oaktiverad... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 Nej, här är den fortfarande aktiverad! Skall du ha crack eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 Kontakta Microsoft angående detta. På Windows 7-sajten kan man inte längre ladda hem betan, men ändå kan man få en beta-nyckel. MS är nog inte motsträviga att hjälpa dig med detta... // Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted February 26, 2009 Author Share Posted February 26, 2009 Dethär är ju skoj... Ny nyckel från ms och fortfarande säger den att det är en olaglig nyckel... surt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 Dethär är ju skoj... Ny nyckel från ms och fortfarande säger den att det är en olaglig nyckel... surt Är det Beta 1 Build 7000? Har du lagt in något inofficiellt bygge vet man ju aldrig.... M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 Använd "Send feedback"-länken och beskriv problemet (på engelska). och glöm inte att ange dina kontaktuppgifter. Problem med aktivering/validering har hög prio hos MS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted February 26, 2009 Author Share Posted February 26, 2009 Nu har jag skickat "feedback", så vi får väl se vad de säger om det... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eke100 Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 För mig fungerar det smärtfritt hoppas du löser problemet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted February 28, 2009 Author Share Posted February 28, 2009 Nu är det löst... ominstallation. Synd att det blir såhär, specielt när man konfigurerat och tweakat en del. Hursomhelst så berodde problemet på någon uppdatering som ställde till det i datorn. Jag är inte ensam om detta, det finns många som använder vista som råkat ut för samma sak, iaf när man googlar lite. Det var en kombination av att "Windows Modules Installer" och Updateringen som gjorde att aktiveringen slogs ut. Felet visade sig som "ogiltig programvara" och gick inte att aktivera, ens genom den av ms tillhandahållna produktkoden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts