Gå till innehåll

Spotify


JoWa

Recommended Posts

  • Svar 235
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Toppostare i den här tråden

Bilder i tråden

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
Vi har en nyhet för alla svenska Spotify Free-användare. Från och med idag kan ni som varit gratisanvändare i över sex månader spela era favoritlåtar så många gånger ni vill, upp till tio timmar i månaden.

Nu finns det alltså ingen begränsning på hur många gånger en låt kan spelas utan det är bara att fortsätta lyssna på musiken så många gånger man vill. Över 16 miljoner låtar, när som helst, helt gratis.

Nya användare, som haft tillgång till Spotify Free mindre än sex månader, kommer inte att påverkas alls. Dessa användare kan fortsätta att lyssna på vad de vill, hur många gånger de vill.

För de användare som varit med oss längre än sex månader, erbjuder vi fortfarande tio timmar av gratis musik varje månad. Alla låtar som tidigare spelats över fem gånger, kommer nu att finnas tillgängliga igen.

Vi är stolta över att kunna erbjuda världens bästa musiktjänst. Än en gång, tack för att ni lyssnar.

http://www.spotify.c...ot-even-better/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...
  • 4 veckor senare...

Har en fundering gällande spotify.... om jag har det på en dator och skaffar premium.... då kan jag lyssna på låtarna som jag har kopplat till mitt konto på ipaden och iphonen.... så långt är jag med....

Hur gör jag för att inte dom låtarna skall ta upp platsen på min ipad och iphone? för jag antar att dom sparas där eller så?

Någon som vet hur det funkar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst opensource

Du lägger till länkar till låtarna som tankas ner med torrent-liknande protokoll. Där finns en gräns för hur mycket som lagras på mobilen men det brukar vara lagom inställt som standard.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...
  • 2 månader senare...
  • 3 veckor senare...
  • 1 månad senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...