Gå till innehåll

Diskussionstråd: Diskussionsinlägg från trådarna Piratnyheter & Piratnytt


Gäst DimensionX

Recommended Posts

Gäst DimensionX

Vet du vad kal, jag tror tvärtom att Waxinator glömde av vilken forumdel vi är i, Cafet.

Tar man en titt på många av trådarna här inne, så är det inte SÅ seriösa, eller hur? ;)

Kärleksfull MOR!

Se solen/vädret i olika delar av Sverige!

Glad Påsk

Hockeyintresserade?

Vilken kaffesort föredrar ni?

Synd om mig

Jim Allchin spelar gitarr

Se vad Lappland har att komma med!

15 Puzzle

Vilken nörd är du?

Sitter här på Caféet och njuter!

[Musik] Movits!

Blir nostalgisk av gamla låtar

Vinterbad!

Supportdelen är lite skillnad med förstås. Där är det lite mer seriöst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svar 223
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Gäst bäver
Jag håller med dig waxinator

Det finns andra forum som dom kan hålla till i.

Precis!

DimensionX håller på att invadera hela forumet. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
Precis!

DimensionX håller på att invadera hela forumet. :angry:

Nejdu bäver, sådär skulle jag nog inte säga till någon faktiskt.

Visserligen har jag satt dig på plats några gånger, men SÅ sur behöver du väl inte vara för det? :o

Postar man dumt, så får man också dumt tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
Precis!

DimensionX håller på att invadera hela forumet. :angry:

Låt mig säga så här. Du ligger pyrt till i fortsättningen från och med...nu.

You have seen nothing...yet.

Var du feg och loggade ut nu? Snyft.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
Låt mig säga så här. Du ligger pyrt till i fortsättningen från och med...nu.

You have seen nothing...yet.

Var du feg och loggade ut nu? Snyft.

Alltså, jag hatar folk som kommer med intelligensbefriade inlägg för att sedan göra fula påhopp när de känner sig underlägsna verbalt. Detta gör mig rejält pissed off. Men KOM inte med sån skit om ni inte vill få den slängd i ansiktet tillbaka, TÄNK lite innan ni postar för sjutton.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet du vad kal, jag tror tvärtom att Waxinator glömde av vilken forumdel vi är i, Cafet.

Tar man en titt på många av trådarna här inne, så är det inte SÅ seriösa, eller hur? ;)

Har du överhuvudtaget varit på Café IRL någon gång? Jag är ganska övertygad om att, ifall du slår dig ner vid ett bord, där 4 grabbar sitter och snackar fotboll, och kör igång ditt sedvanliga nonsenssnack om vad som helst utom fotboll, så lär det inte dröja länge innan grabbarna reser sig och går... alternativt slänger ut dig! Och för att du inte skall förirra dig upp i det blå igen, så är det väl bäst att förklara att jag i det här fallet liknar det imaginära kafébordet vid en tråd i just Café! Och du... jag tänker inte underhålla ditt ego genom att gå i polemik med dig... så du kan gärna bespara dig mödan att svara!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
Har du överhuvudtaget varit på Café IRL någon gång? Jag är ganska övertygad om att, ifall du slår dig ner vid ett bord, där 4 grabbar sitter och snackar fotboll, och kör igång ditt sedvanliga nonsenssnack om vad som helst utom fotboll, så lär det inte dröja länge innan grabbarna reser sig och går... alternativt slänger ut dig! Och för att du inte skall förirra dig upp i det blå igen, så är det väl bäst att förklara att jag i det här fallet liknar det imaginära kafébordet vid en tråd i just Café! Och du... jag tänker inte underhålla ditt ego genom att gå i polemik med dig... så du kan gärna bespara dig mödan att svara!

Detta var inte poängen. Det du tar upp har ingen relevans till tråden där "vissa inlägg" hoppar off topic. Detta händer i så gott som ALLA forum, till och med de mest seriösa.

Och i "Cafe delen" bör vi nog inte förvänta oss att allt skall vara super seriöst, bör vi?

Speciellt inte med ett medlemsantal på över 10.000?

Man blir bara såååå trött ibland.............

Suck!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
Detta var inte poängen. Det du tar upp har ingen relevans till tråden där "vissa inlägg" hoppar off topic. Detta händer i så gott som ALLA forum, till och med de mest seriösa.

Och i "Cafe delen" bör vi nog inte förvänta oss att allt skall vara super seriöst, bör vi?

Speciellt inte med ett medlemsantal på över 10.000?

Man blir bara såååå trött ibland.............

Suck!

Tar en paus, jag har läst så mycket dumma inlägg idag att jag blir trött. Sen personer som blir sura för att de hade fel och skall hämnas, för att oftast bara göra bort sig ännu mera. Löjligt.

Gränsen för något seriöst i den här delen ligger nog knappt på 0.2% en gång, enligt mina normer i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta var inte poängen. Det du tar upp har ingen relevans till tråden där "vissa inlägg" hoppar off topic. Detta händer i så gott som ALLA forum, till och med de mest seriösa.

Och i "Cafe delen" bör vi nog inte förvänta oss att allt skall vara super seriöst, bör vi?

Speciellt inte med ett medlemsantal på över 10.000?

Man blir bara såååå trött ibland.............

Suck!

ää slappna av nu.. detta e bara ett forum på internet, inget som sker här har ju någon igentlig sexuell betydelse om det inte gäller nått som har något slags budskap.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
ää slappna av nu.. detta e bara ett forum på internet, inget som sker här har ju någon igentlig sexuell betydelse om det inte gäller nått som har något slags budskap.

Det var äntligen något vettigt. Tack Andreas. :)

Nu tar jag paus för ikväll i alla fall. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

USa vill ha makt på internet och på jorden! snart kommer dom hota oss alla så som dom gör med vapnerna! dom vill ha makt se på sverige idag.. dom stora "Ledarna" bugar sig för USA som den stora makten.. förr så stog vi stolta men nu kryper vi svenskar för USas förtryck. vi blir förodda av dom som vi röstade på och litade på.. vi måsta göra som förr.. så fort en ledare inte visste vad som var best för folket så dödade man han och en ny som viste vad som måste göras utses.. tycker vi ska stå imot usas förtryck och stå på egna ben..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

USa vill ha makt på internet och på jorden! snart kommer dom hota oss alla så som dom gör med vapnerna! dom vill ha makt se på sverige idag.. dom stora "Ledarna" bugar sig för USA som den stora makten.. förr så stog vi stolta men nu kryper vi svenskar för USas förtryck. vi blir förodda av dom som vi röstade på och litade på.. vi måsta göra som förr.. så fort en ledare inte visste vad som var best för folket så dödade man han och en ny som viste vad som måste göras utses.. tycker vi ska stå imot usas förtryck och stå på egna ben..

Kan ju börja med att sluta använda Amerikanska produkter då och anamma Amerikansk kultur..

Typ stänga av datorn med sitt Amerikanska operativsystem och sedan ge attan i köpa någonting som är brandat i the U.S of A

Blir tufft detta..

Vi har redan sålt våra själar till dem för evigheter sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
Kan ju börja med att sluta använda Amerikanska produkter då och anamma Amerikansk kultur..

Typ stänga av datorn med sitt Amerikanska operativsystem och sedan ge attan i köpa någonting som är brandat i the U.S of A

Blir tufft detta..

Vi har redan sålt våra själar till dem för evigheter sedan.

Sverige som är Europas kanske mest amerikaniserade land. Vi firar numera till och med Halloween. Rätt sanslöst egentligen.

Skall snart till ICA Supermarket (jo det heter så).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ju börja med att sluta använda Amerikanska produkter då och anamma Amerikansk kultur..

Typ stänga av datorn med sitt Amerikanska operativsystem och sedan ge attan i köpa någonting som är brandat i the U.S of A

Blir tufft detta..

Vi har redan sålt våra själar till dem för evigheter sedan.

Andreas du ser tydligen inte vad jag menar riktigt. jag menar att USA kommer äga hela jorden dom ljög om massförstörelse vapnen i Iraq bara för att komma åt oljan. nu internet för dom vill käna pengar allt handlar om att USA vill äga allt och alla och käna massa pengar på det så nåra överbetalda töntar kan få mera i lön..

jag vill att vi ska få en ny regering som tål trycket av USA. som kan säga "Vi kommer itne införa den lagen i sverige för att vi är ett fritt land med frie människor" men idag är det tvärt om dom säger idag "Ja usa kom och hjälp oss att fängsla alla sveriges människor och hjälp oss att regera över dom" så vill jag inte ha det.. om du vill ha så Andreas så flytta till USA..

Torrents är inte olagligt det är VAD man tar ner! om du delar med dig av Drivrutiner som är gammla och inte kan hittas nån stans så tycker jag och många andra att det är ok.. då hjälper du nån som har problem. men filmerna kommer ut iallafall hur? jo i canada så får man ta med sig filmkamer in på bion. det är så dom kommer ut på nätet sen laddas den ner och subbas sen sprids den subbade och bli känd. det är så det började. Musiken är en helt annan sak den släpps ett datum i USA och ett datum i Europa.. varför? jo dom i USA vill ej vänta därför sprider sig musik på nätet.. om man bara kan göra en ny kryptering som inte kan bli knäckt som tl.x SSL så kommer ingen kunna kopygera filmer/musik/program/OS till sin HDD. då är problemet löst! men program och OS om det är backup till en själv är helt ok om man inte vill skada sin ny köpta DVD skiva så kan man göra en kopia. men dena inte med dig den till nån det är bara för privat bruk tycker jag..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
haha ja fy katten va sjukt det e igentligen

Vad är på gång härnäst?

Skall vi fira Thanksgiving Day och äta kalkon?

Byta nationalsport till baseboll?

Sen invaderar vi Iran med lama ursäkter om massförstörelsevapen. :P

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
Andreas du ser tydligen inte vad jag menar riktigt. jag menar att USA kommer äga hela jorden dom ljög om massförstörelse vapnen i Iraq bara för att komma åt oljan. nu internet för dom vill käna pengar allt handlar om att USA vill äga allt och alla och käna massa pengar på det så nåra överbetalda töntar kan få mera i lön..

jag vill att vi ska få en ny regering som tål trycket av USA. som kan säga "Vi kommer itne införa den lagen i sverige för att vi är ett fritt land med frie människor" men idag är det tvärt om dom säger idag "Ja usa kom och hjälp oss att fängsla alla sveriges människor och hjälp oss att regera över dom" så vill jag inte ha det.. om du vill ha så Andreas så flytta till USA..

Torrents är inte olagligt det är VAD man tar ner! om du delar med dig av Drivrutiner som är gammla och inte kan hittas nån stans så tycker jag och många andra att det är ok.. då hjälper du nån som har problem. men filmerna kommer ut iallafall hur? jo i canada så får man ta med sig filmkamer in på bion. det är så dom kommer ut på nätet sen laddas den ner och subbas sen sprids den subbade och bli känd. det är så det började. Musiken är en helt annan sak den släpps ett datum i USA och ett datum i Europa.. varför? jo dom i USA vill ej vänta därför sprider sig musik på nätet.. om man bara kan göra en ny kryptering som inte kan bli knäckt som tl.x SSL så kommer ingen kunna kopygera filmer/musik/program/OS till sin HDD. då är problemet löst! men program och OS om det är backup till en själv är helt ok om man inte vill skada sin ny köpta DVD skiva så kan man göra en kopia. men dena inte med dig den till nån det är bara för privat bruk tycker jag..

Vad ännu värre är att en massa andra länder också fått terroristnojja. Minns du 3 åringen som blev tagen för terrorist på en norsk flygplats, beväpnad med en liten plastpistol?

norskpistolman_666615a.jpg

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2727589.ab

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ännu värre är att en massa andra länder också fått terroristnojja. Minns du 3 åringen som blev tagen för terrorist på en norsk flygplats, beväpnad med en liten plastpistol?

ja det minns jag..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
ja det minns jag..

En väldigt farlig utveckling. :(

Det värsta av allt var att vakternas agerande var "korrekt" enligt flygplatsen.

Då har man slutat att tänka helt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
Precis!

DimensionX håller på att invadera hela forumet. :angry:

Glöm mitt svar, jag var rätt sur igår efter det där påhoppet men har postat av mig i ett annat forum angående dig. Nu känns det bättre.

Posta på du, jag skall inte störa dig. :)

Du har lika rätt att vara här som alla andra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet du vad kal, jag tror tvärtom att Waxinator glömde av vilken forumdel vi är i, Cafet.

Tar man en titt på många av trådarna här inne, så är det inte SÅ seriösa, eller hur? ;)

Kärleksfull MOR!

Se solen/vädret i olika delar av Sverige!

Glad Påsk

Hockeyintresserade?

Vilken kaffesort föredrar ni?

Synd om mig

Jim Allchin spelar gitarr

Se vad Lappland har att komma med!

15 Puzzle

Vilken nörd är du?

Sitter här på Caféet och njuter!

[Musik] Movits!

Blir nostalgisk av gamla låtar

Vinterbad!

Supportdelen är lite skillnad med förstås. Där är det lite mer seriöst.

hockeyintresserade är väl seriöst.Nästan på gränsen till viktigt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...