PCGuiden Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 Kan man på något sätt få reda på vilken build man har på sitt Windows 7 ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinget Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 Kan man på något sätt få reda på vilken build man har på sitt Windows 7 ??? Yes! Välj start, kör och skriv in "winver" (utan fnuttar) och tryck enter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted April 21, 2009 Author Share Posted April 21, 2009 Tack skall sparas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted April 22, 2009 Share Posted April 22, 2009 Ett annat sätt är att läsa längst ner till höger precis ovanför klockan fast du hör kanske till de våghalsiga som hackat bort den texten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted April 22, 2009 Author Share Posted April 22, 2009 Ett annat sätt är att läsa längst ner till höger precis ovanför klockan fast du hör kanske till de våghalsiga som hackat bort den texten? jepp borta med vinden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HlK Posted April 22, 2009 Share Posted April 22, 2009 Inte för att jag är noga...men. Start/kör i Windows 7? Själv klickar jag på windowsknappen och sen i Search fältet skriver jag "winver" (utan fnuttar) Anledningen att jag "petar" på det här är nämligen support. Hur kommer det bli när "Agda 67" ska ha hjälp i framtiden. Heter det fortfarande "start" eller ska man säga Windowsknappen. De som jag supporterar som har Vista har vant sig med "Windowsknappen". Hur gör/kommer ni att göra (som som har med support att göra t ex.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Typhos Posted April 22, 2009 Share Posted April 22, 2009 när jag jobbade med support så bad jag dom gå in på http://support.microsoft.com/ea istället så gjorde jag det åt dom =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted April 22, 2009 Share Posted April 22, 2009 Anledningen att jag "petar" på det här är nämligen support. Hur kommer det bli när "Agda 67" ska ha hjälp i framtiden. Heter det fortfarande "start" eller ska man säga Windowsknappen. De som jag supporterar som har Vista har vant sig med "Windowsknappen". Hur gör/kommer ni att göra (som som har med support att göra t ex.) Så vitt jag kan se, så heter den fortfarande Start! "Windowsknappen" associerar jag stenhårt med tangentbordet... windowsknappen alltså! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted April 22, 2009 Share Posted April 22, 2009 Jag tycker vi kallar den för bollen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts