Cazz Posted May 1, 2009 Share Posted May 1, 2009 Ja fattar det inte vad som kan ha hänt. Jag kör med svensk tagentbord, jag har testat två stycken och jag vet ju båda fungera men endå så vill den inte köra Alt Gr, inte ens med Ctrl + Alt Är jobbigt som tusan när man inte kan programmera eller skriva en email adress. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted May 1, 2009 Share Posted May 1, 2009 Jag vet inte vad orsaken är att du inte kan använda [Alt Gr], men är det viktigt att skriva @, kan du hålla ner [Alt] samtidigt som du slår 64 på det numeriska tangentbordet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sleepwalker Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 jo eller så kan du hålla inne alt och trycka 12 på det vanliga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Humm... det hjälper inte dig, men detta fungerar fortfarande i min engelska 7100 x64... och svenska 7100 x86. Då fungerar ingen av (@,£,$...) tangenterna då eller !? Har du verkligen Svenskt tangentbord aktivt just nu ? (åäö?). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sepe2 Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Lösningen för @ finns i inställningarna. Kommer inte ihåg var, men där kunde jag fixa problemet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts